Más tollá(ból való)val ékeskedés...

Ma újra más tollával ékeskedem. floraregina régi jó barátom, régóta rágom a fülét, hogy adja ide nekem néhány művét. Én imádom, és Ti?

Szívesen


Szerzek neked másikat ígérem!
Nem fontos, a tiéd lehet.
De nekem nem kell.
Nem is tetszik igazából,
Olyan ragacsos és meleg
Ráadásul folyton mozgolódik a kezemben.
Én szivesen neked adom.
De, te véresen adtad, pedig én átsütve kértem.



Agónia


Nézz fel!
Nem, elmegyek mielőtt...
Annyi mindent nem tehettél volna meg nélküle.
Igaz, de akkor sem akarom látni.
De az a sok óra... Mennyit is bír egy ilyen?
Félévet, esetleg egyet.
Na mindegy, lényeg, hogy maradj és néz fel.
Nem. El akarok menni.
Látod, ahogy még fel-fel izzik, de már halványul?
Hogy minden erejét összeszedi erre az utolsó pár percre?
Igen, de nem akarom nézni.
Miért hagyod itt most?
Mert ez egy villanykörte és megy a buszom.

floraregina

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

"Hé! Nem azt a lányt húztad jobbra Tinderen?"