Kérdés: Visszatértem?

Észrevettétek, hogy mennyi kérdés van az életünkben? Hogy hányszor kérdezünk egy nap?
Hogy vagy?
Mizu?
Voltál órán?
Volt katalógus?
Este ital?
Holnap bemész?
Mikor lesz zh?


És akkor még nem is beszéltünk azokról a kérdésekről, amiket magadnak teszel fel:
Miért csináltam?
Jól döntöttem?
Ha igen, akkor miért fáj?
Vajon én vagyok ezzel így egyedül?
Miért vagyok egyedül?
Miért nem vagyok boldog?
Ez az én utam?

És mi lesz a vége? Káosz. Egy nagy kuszaság, és azt se tudod már hol az eleje, és elérsz-e valaha a végére. Nem tudod, hogy ki válaszolhatna a kérdéseidre. És ha mégis találsz valakit, akkor vajon jól válaszol? És ki mondja meg, hogy az a felelet tényleg jó e? Nem a suliban vagyunk már, hogy értékeljék a válaszainkat. És ráadásul a kérdéseinkre sem válaszolnak.

Bennem ebben a bő 3 hónapban rengeteg kérdés megfordult. Volt benne hideg, meleg, jó és rossz, fent és lent. De bármi volt is, felálltam, és kérdőjelekkel a fejem fölött, kusza aggyal megyek tovább egy úton. De véletlenül sem azon, amit kijelöltek. Keresztül tökön paszulyon- ahogy apukám szokta mondani.

Sok mindent megértettem, és sok mindent és mindenkit elvesztettem. Átformálódtam, lenyugodtam, és belevágtam abba, amit ÉLETnek hívnak. Nem bánom. Csak végre találnám meg a kuszaság végét, hogy kibogozhassam....

K.


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!