A kis ők és a Nagy Ő

"Nem minden kapcsolat szerelmes regény. De van, ami megér egy novellát!"
A Szex és New York találó mondatán agyaltam az este. Az életünk során, rengeteg emberrel sodor össze az élet. Vannak jó, és kevésbé jó kapcsolatok, és van az az EGY! De amíg azt meg nem találjuk, sok kicsi egy-en vezet keresztül az út!
Imádok kerítőnősködni! Imádom, amikor bemutatok egymásnak két embert, és akarva-akaratlanul mozgatom a szálaikat! Régen rengeteg barátnőm köszönhette nekem a kapcsolatát. A bemutatást, a pillanatok megszervezését, a kellő időben való ott hagyást.
 Így történt ez Júlia barátnőmmel is. Lakásavató bulit szerveztem. Egyértelmű volt, hogy jön. De volt egy fiú(hívjuk Petinek), aki külön kérte, hogy legyek szíves megkérni, hogy igenis jöjjön.
-Miért?-kérdeztem naivan.
Peti feszengve, és lábát lóbálva annyit mondott, alig hallhatóan: -Tetszik.
Rendben, gondoltam, akkor Eszti mama kezébe veszi a dolgokat! Megvolt a buli, megtörtént az otthagyás. Ma pedig büszkén nyugtáztam, hogy találkoztak délután. Véletlenül. A találka nem tartott sokáig, de mindkét fél jól érezte magát. Büszke vagyok ilyenkor. Hiszen egy kisujjnyi részem mindig van a dologban!

Viszont van, aki nem hisz a vak sorsban, vagy bennem. Kezébe veszi a dolgokat. Orsolya barátnőm csúnya szakításon van túl. Nagyon csúnyán. Több hónapos szenvedés után, végre lemondott a pasiról, és búcsút intett neki! Nagyon büszke vagyok rá. Igaz ehhez nincsen közöm, de nem volt szép nézni, ahogyan szenved, valaki olyan miatt, aki már régen tojik a fejére. Édesanyám szokta erre mindig azt mondani, hogy soha ne érezd magad rosszul valaki miatt, aki amíg te sírsz, már rég a markába nevet! Végzett vele, és most készen áll, nyitott szívvel az IGAZI-ra. Mondtam is neki, hogy megfogja találni azt a férfit, aki mellett boldog lesz, aki szereti, értékeli és vigyáz rá. Én hiszem, hogy így lesz. Mert így kell lennie. Végül mindannyiunknak rá kell találnia a-bármilyen közhelyesnek hangzik is-Nagy Őre. Mert így van megírva. Isten teremtett mellénk valakit, hogy az élet viszontagságait ne kelljen egyedül kiállnunk. Valakit, aki kellőképpen szeret,amikor senki más sem. Valakit, aki a legnagyobb bajból is kihúzna. Valakit, akinek mi sokkal fontosabbak vagyunk, mint Ő maga. 
Lehet, hogy ez elvakult, és idealista, de én hiszem, hogy ez így van. Mindenki mellé rendelve van valaki!

Mindenkinek kívánom, hogy találjon rá, vagy hagyja, hogy őt találják meg!

Ölel mindenkit:


Kosztercsi



Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇


Kép forrása: freepik.com

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik