Tudod mi van..?

Tudod mi van? Az van, hogy baromira unom. Unom ezt az egészet. Unom ugyanazokat a beszélgetéseket. Unom, hogy mindenki megkérdezi, hogy hova járok iskolába, mi leszek, ha nagy leszek, vagy hogy mit keresek egy fiúban.
Tudom, hogy ezek a lépések, és tudom, hogy ez az egész így működik, de akkor is unom.

Tudod mi van? Unom azt, hogy ha egy fiú jól néz ki, akkor vagy buta, vagy bunkó, és hogy szinte elvárja azt, hogy én udvaroljak neki. Hogy eszébe sem jut, hogy talán én nem abba a százalékba esek, akinek leesik a bugyija a bicepszétől, vagy akinek könnybe lábad a szeme a gyönyörtől, ha beoltják.

Tudod mi van? Azt is unom, hogy a fiúk szinte többet foglalkoznak magukkal, mint én. Hogy nem férek bele a programjába, mert edzeni megy, aztán szoli, utána meg fodrász. Ja, hogy holnap? Akkor meg futni megy, aztán focizni, aztán meg beugrik a dm-be, mert elfogyott a barnító krém, és fehérjét is kéne venni még...

Tudod mi van? Elegem. Elegem abból, hogy nem vagyok elég jó. Hogy túl hangos/ magas/ befolyásos/ idegesítően nevető/ sok fiú baráttal rendelkező vagyok. Hogy miért nem szeretek plázába járni? Hogy miért olvasok, vagy hallgatok rap zenét?

És tudod mi van? Lassan feladom. Feladom, mert úgy érzem ez a játék nem nekem való. Legyőzött a sárkány, megölt az ellenfél. Kiestem, GAME OVER. Talán ez így is van jól...

K.



A kép forrása: freepik
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

  1. Amikor a legutóbb hasonlóan gondolkodtam, és már semmi mást nem akartam, csak (bocsánat, de ez cenzúrázatlan lesz) kúrni bele a világba, az első lehetőségnél pofánvágott A szerelem... pedig igyekeztem... szóval ahogy az azóta hírhedté vált, elhibázott tetkófelirat is tanácsolja: "NEVERDONTGIVEUP" ! :D

    VálaszTörlés
  2. Tudod mi van? Untat ez a „gecikemény vagyok, és menő és nekem ne tolja senki a szart mert kemény vagyok, majd én azt szabályzom……de brühühü, én egy kis szegény, elhanyagolt, magányos, összetört, miértnincsbarátom!?, olyan rossz, leány vagyok, de keep fightnin’!”. Döntsd már el légy szíves melyik sztorit adod elő!

    Ez az egyik, a másik. Az egyik posztodban volt, hogy miért kérdezik meg tőled azt: „egy ilyen lánynak miért nincs barátja?” vagy valami hasonló. Nem értetted miért kérdezik meg….Nos, azért, mert nem akarnak csőbunkók lenni. Nem fogják veled közölni, hogy „Te figyelj már..ki vagy hízva mint a sőre!” vagy „Hallod!? Senkinek nem kell egy álvágány”, stb..

    A harmadik ehhez a poszthoz kapcsolódik szorosan. Ugyan miért olyan srácokra nyomulsz akik láthatóan –nagyon- jól néznek ki, gyúrnak meg minden szart tolnak, és azzal foglalkoznak, hogy ez az állapot fenn is maradjon? Miért foglalkozol velük, amikor tudod: „Nem vagyok elég jó”? No akkor ha tudod, hogy te bizony ide hurkalé vagy, akkor miért? Sok seggarc férfi van, ez tény, de szándékosan ne akard már szopóágra állítani magad!

    Mellesleg ez a „férfi”…ha nem udvarol nem férfi, ha nem hoz néha egy szál gazt, akkor sem, de ha nem dönget meg rendesen akkor sem, ha magával foglalkozik akkor is csak egy ficsúr…..stb.. Mhh…agyhalál szövegek ezek.
    A férfiak miért nem udvarolnak, udvaroglatnak témáról hosszasan is tudnék írni, ok-okozati viszonnyal megspékelve, de ugyan kit érdekel ez?

    Szóval tudod mi van? – Picsogsz mint egy ovis. Vagy abbahagyod, vagy legyél az általad is meghatározott „legyőzött”, -> pancser, vesztes.

    Üdvözlettel: A férfi ligában pancsernek számító büdös bunkó faszkalap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Popsizabáló!

      Nincs egy sztori. Több sztori van. Mert az emberek nem feketék vagy fehérek, hanem szürkék, ahogy nem lehetnek minden nap kemények, igenis van, amikor kiengednek, és nyomorultul érzik magukat.

      Ez az egyik, a másik. Köszönöm az éles kritikát olyas valakitől, aki se az arcát, se a nevét nem vállalja fel. Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok tökéletes, de kérlek, had értékeljem inkább én saját magamat!

      A harmadik, nem én nyomulok ilyen fiúkra, az ilyen fiúk találnak meg engem. Aki egy kicsit ismer -vagy akár rendszeresen olvas- nagyon jól tudja, hogy én egyáltalán nem ezekre a fiúkra bukom...Sőt!

      Nem a virág hiányzik, még csak nem is az udvarlás. Hanem az, hogy egy férfi tudja, hogy hogyan kell bánni egy nővel. Ezt hiányolom...

      Szóval, tudod mi van? Köszönöm ezt a kommentáradatot. Van része, amivel egyetértek, sőt olyan is, amit megszívlelek, de ne haragudj ha ezt mondom, szerintem nem jó hangnemet ütöttél meg. Nem baj, ha velem van bajod, nem kötelező ám erre az oldalra járni... De továbbra is tartom, hogy köszönöm az észrevételeidet.

      Üdvözlettel: Kosztercsi, aki mindig szívesen veszi mások kritikáját

      Törlés
  3. Kedves kosztercsi!

    Nem vagyok az a tipikus blogolvasó a tiedre is csak véletlen találtam rá elolvastam egy pár egész jó bejegyzésedet!

    Azt szűröm le így laikus szemmel hogy egy értelmes okos nő vagy! sőt a képekből ítélve még szép is! Elolvastam ezt a bejegyzésedet és az a véleményem hogy SOSE akarj másnak megfelelni mindig add önmagadat légy hiteles! Biztos vagyok benne hogy valaki ezt benned értékelni fogja és aki ezt eddig nem tette meg az emberileg vissza van maradva magyarul nem méltó hozzád!Az hogy nem vagy elég jó az meg se forduljon a fejedben!A páva srácokról csak annyit hogy elegánsan elsasszézol előlük! Én ugyan nem tudom hogy milyen vagy mert sose találkoztunk még előtte de az hogy túl hangos vagy az nem baj! én is mikor haverokkal vagyok én se vagyok az a kimondott halk ember de kit érdekel úgy fogadják el az embert ami kész ha tetszik tetszik ha nem akkor törhet a lekvárosból! Az hogy magas vagy az nem hátrány én se vagyok alacsony így születtünk kész el kell fogadni! A befolyással sincs gond szerintem mert ha mondjuk felmész a városba valahova rád köszön az 50 emberből 35 az szép dolog szerintem mert kedves emberként gondolnak rád!!! Az meg hogy hogy nevetsz az mindenki veleszületett sajátja úgy nevet mindenki ahogy akar!!! Az hogy meg sok barátod van az nem baj SŐT van akire a nehéz pillanatokban is számíthatsz!!!! Az hogy nem jársz plázába fórumba meg ilyen helyekre mert nem akarsz üresfejű szürke bábok között lenni az is teljesen érthető!!! én se vagyok rájuk kíváncsi!!! Az olvasás az meg teljesen normális lekötöd magad szabadidődben tájékozódsz! Az hogy meg rapzenét hallgatsz azzal sincs baj!! én is magyar underground hip hopot hallgatok szabadidőben meg a napjaim nagy részében mint Funktasztikus, Siska Finuccsi, Killakikitt egy kis barbár egy kis tibbah, ezért ha valaki megvet hát nem tudok erre szebb szót mondani de keresztre kéne feszíteni!!!! Tehát én nem kritikát fogalmazok meg hanem tanácsot adok! Átérzem a helyzeted én is egyedül vagyok nincsen senkim se de én nem foglalkozok ezzel! a barátaimmal vagyok meg azokkal akik fontosak nekem az összes többi dolgot háttérbe szorítom! Az az én tanácsom hogy ne foglalkozz más baromságaival meg hogy nem vagyok jó így meg úgy! Úgy jó mindenki ahogy van! Más meg ne parancsolgasson hogy változz meg, ne foglalkozz vele!!! Ha te így érzed jól magad akkor ne változz meg!!!! SENKIÉRT SE CSAK MAGADÉRT!!! LÉGY ÖNMAGAD BIZTOS VAN SOK BARÁTOD AKIRE SZÁMÍTHATSZ!!! ÉREZD JÓL MAGAD MÁSSAL NE FOGLALKOZZ! MOSOLLYAL KELJÉL FEKÜDJÉL ÉLVEZD AZ ÉLETET!!! ZÁRÁSKÉNT: SZARNI A VILÁGRA ÉS NYOMASD A RAPPET 1000-el ;)


    U.I:mivel vannak fent rólad képek a blogodon így látásból ismerlek! láttalak a KEXX feszten úgy tomboltál a barbár koncerten hogy le a kalappal!!! Körülbelül ugyanúgy élvezd az életet!!! És hidd el egyszer a nem túl távoli jövőben biztos megfogod találni azt a valakit aki szeret értékel és megért téged!!!! ;)



    Én meg maradok tisztelettel!!! Kitartás!!!!

    Legyen szép napod!!!!

    Molnár Szabolcs Debrecenből!!!! ;)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szabolcs!

      Most találtam meg a kommentedet! Nagyon nagyon szépen köszönöm a soraidat! Jól esik! :)

      Üdv:
      Kosztercsi


      U.i.: Az a tombolós téma, egyáltalán nem lehetetlen! :D
      "Nekem örökké rap csorog a véremben!" 💛

      Törlés
    2. Kedves Kosztercsi!!!!

      Igazán nincs mit nálam ez evidens!!!!

      Szerintem nagyon menő amit csinálsz és kedvelem az olyan nőket akik magukat adják! ;)


      Üdv:
      Molnár Szabolcs

      U.I: Mivel nem iszok, nem cigizek(így füves cigit sem) nem hinném hogy képzelődtem :D

      Pl. a mostani kexxen az IRIE-n egész jól csapattad! :)

      "Feldob a szöveg, mint egy fullos dekoltázs, Akármilyen problémád van a Rap rá a megoldás"
      "Ne fordulj be vedd észre a sok szépet, ha rossz dolgokon flesselsz elb*l csak minden évet"


      Törlés
    3. "Valahogy mindig volt, valahogy mindig lesz
      így állok mindenhez a sors mindent elrendez!" ;)

      Törlés
  4. Erdekes, sok esetben magamra ismertem a sorok kozott...
    Azonban van, amiben nem ertek egyet. Ugy gondolom, hogy feladni sosem szabad ilyen teren sem a remenyt. A mai vilagban borzaszto nehez igazi TARSAT talalni, lelektatarsat, viszont figyelni kell a kulonlegesre, a masra. Nyitott szemmel kell jarni, hiszen nem lehet tudni, hogy mikor bukkansz ra egy esetleges "gyemantra". Sok az egy es ugyanazt a semat koveto szemely, akik inkabb felveszik az aktualis, neha idiota divatot, csak hogy becsajozzanak. Sajnos a lanyoknal is sokszor ez a nyero, mennyi penze van, milyen kocsija, haza, a belso az mindegy, az sokadlagos vagy sehanyadlagos. Azonban ez nem egy kotelezoen valasztott folyamat, szerintem eleg akar egy pillantas ket ember kozott es maris "minden langban all". Nyilvan mindez eloszor a kulso, de ha meg beszelgetnek is egymassal, akkor a kulcsin mellett a belbecs is hatasos lehet, ami kerekke teheti az adott tortenetet.
    Es ehhez a kulonlegeshez eleg az, ha valakinek megtetszik a masik szeme, az arca, a hangja vagy eppen a nevetese. Vagy egyszeruen olyan kisugarzassal hat rad, hogy alig tudod levenni rola a szemed. Mert kulonleges, mert masabb, mint a sablon, mint a tobbiek.
    Es ezert sem erdemes feladni, mert nem tudhatod, hogy ez mikor jon el. Mikor erzed azt, hogy igen, ebben van valami, ot megakarom ismerni es azt akarom, ha a kozelemben legyen.
    Azt gondolom, hogy mindig fel lehet venni egy alarcot, egy stilust, egy meroben mas attitudot. De egy az ugyanaz marad, megpedig a szem. Az nem valtozik, abba belenezve minden igazsag kiderul. Hiszen abban benne van a lelek, a MINDEN! :)
    "Ne legy szarnyszegett madar"...
    mert..."szeretnelek boldognak latni"...
    amig csak "veled vagyok"
    Udv: egy Fiu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek nagyon szép sorok voltak Remény. Köszönöm, hogy elolvashattam! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik