Baráttól barátig: Jin - jang vers

A különbözőségünk szúr szemet sokaknak
Hisz te olyan vagy, ki akkor is ad, ha neki nem adnak.
Én vagyok a szeleburdi Tapsi-hapsi
Kettőnkért együtt bomlik ezer pasi.

Te fehér vagy, mint a hó, s a ma született bárány
Nem érdekel az intrika, a botrány és az ármány.
Az én színem a fekete, az ördög bújt belém
Sok rosszaság fekszik nap, mint nap mellém.

Kellene néha mellénk egy őrző
Te is látod, hogy az utunk kettő
De együtt vagyunk igazán önmagunk
Amikor egy bögre teától könnyedén berúgunk.

"Látátitálitáti", mondjuk nevetve ilyenkor
Mindketten tudjuk, hogy Vasember nekünk hódol.
Meg se kell szólalnom, tudod mit mondanék
Szinte belőlünk élnek meg a német Jégerék.

Valóvilág lázban égünk ketten
De titokban tartjuk, főleg a neten.
Ha kérdezik azt mondjuk babcornozunk
Nem tudják miről van szó, így jót mulatunk.

Dóri! Kicsi Jinem! Veled teljes az élet
Vigyázok rád, és elrontalak, amíg csak élek.
Ezért vagyok én a te Jangod
Boldog 20. szülinapot kívánok!


K.

A kép forrása: freeepik.com

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!