Azért utálsz...

Azért utálsz, amit meg sem tettem.
Nem tudtam, hogy lelked megsértettem.
A nézeted bolondság, értelme nulla
A szemedbe van írva, ha rám nézel, hogy hulla.

Azért utálsz, ami nem én vagyok
Tényleg elhiszed a pletykát, akárkitől hallod.
Nem kérdezel tőlem, mész a fejed után
De ha elkerüllek, csak állsz, és nézel bután.

Azért utálsz, mert tetszem neki
Meg sem kérdezed, hogy szívem vajon szereti?
Elméletet gyártasz magadnak a semmiről
Pedig semmit nem tudsz rólam, se senkiről.

Azért utálsz, aki szerinted én vagyok
Elhiszel mindent, majd köpsz egy nagyot.
Akkor tudod mit barátom? Arra van az ajtó!
Utálj, csak nyugodtan, nekem ez így pont jó!

Nem fogok rosszul aludni, ha beszélsz mögöttem
Ha van merszed megfordulsz, és itt mondod előttem.
De te ehhez gyáva vagy, de a szád az hatalmas
Vedd észre kérlek, ez rád nézve ártalmas!

Én lefekszem az ágyba, és percek alatt álmodom
Te meg agyalsz a semmin, az álmokon.
Engem akarsz, mégis magadat bántod
Rám olvasol, de a te fejedre száll átok.

Hagyj hát engem, s foglalkozz magaddal
Gondold végig, azt, hogy miért nem akar.
Barátom voltál, de senki vagy a szemembe
Úgy összementél, hogy beraklak a zsebembe!

Kosztercsi

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik