Majdnem bordal

Mámorban élek öt napja
Az italra a pénzt az élet adja.
Iszunk kicsit, nagyot, minden napra egyet
A lényeg csak az, hogy  meglegyen a nyelet.
A bort tisztán, a sört piszkosul szeretem
A pálinka, a vodka, mi felessel jön nekem.
Nem bordal ez, mert minden alkohol jó
Megöl egy pár agysejtet, de ez neki fel nem róható.
Hisz itallal az élet vidám, nevetős
De ha baj van, akkor egyből búfelejtős.
Társaságnak tökéletes, társasághoz pláne
Az nem igazi barát, aki azt mondja: "á, ne!"
Becsüld meg a hűs italt, ez mindennek alapja
Félre ne érts kérlek, nem ivásra sarkallak.
Csak szeretném elmondani egy majdnem bordalban
Hogy az ital vigyáz rád, és a bajban veled van.
De ha nem vagy 18, eszedbe se jusson!
Mert rossz dolog a hűsön kilesni a rácson.
A mérték legyen a te legjobb barátod
Jóban lesztek, fogadd meg, higgy nekem, meglátod!
Azt mondom hát barátom, óvatosan, de igyál
Én is iszok egy kupicát, s hazaveszem az irányt.
Hazamegyek s a fejemet lehűtöm
Ágyban fekve magamat gyűlölöm.
Felkelek majd másnap reggel, mindent megbánok
És megfogadom, én többet italra nem vágyok.
De ígéretem megdől jövőhét pénteken
Remélem tetszett ez az ivós énekem.

Kosztercsi
A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!