Más tollá(ból való)val ékeskedés...

Említettem a blog FB oldalán, hogy elindítok egy sorozatot, amiben havonta valaki más munkáját közlöm le. Engem ezután maga alágyűrt, valami ádáz betegség, így most pótolom ezt.
Tessék parancsolni:

Nincs se de, se ha, se vagy…


Hiszed még a jót? S mi egy éve volt?
Te voltál a katlan, s én a tó.
Demagóg bástyák fonták körbe tested,
Kiálts hát nagyot s én rögvest ott termek.
Miért félsz még mindig? Mond hát el kedves!
A változásnak füstje minket már belengett.
Fejünk felett fortyogó fekete fellegek..
De hiszed még a jót? A lelkemből áradót?
Nézz most rám kérlek, majd én mesélek J..
Furcsa játékot űzünk, hisz bilincsben a szívünk,
Megrekedt sorsunknak tiszta vizet szűrünk.
A vihar is odébb állt, hörögve kuncog,
Mert szép lassan rájött, hogy mindenki undok.
Állj meg! Még várj! Érzed ezt?
A köztünk elsuhanó szimmetria illatát mi körbevesz?
Na és a két szempár közti döbbenet…?
Szellő táncol a hajadban s pillangó repked a hasadban.
De én csak állok némán, meredten és azt gondolom magamban:

…Nem vágyom másra, csak egy összebújásra.
Hallgatni lelked szótlan sóhaját.. s elsüllyedni ketten hol lelkünk tovaszáll…




Anonymus

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!