A változás jó!- slam

Amikor beleszoksz valamibe az jó!
Vagyis egy idő után elfogadható.
Mókuskerékben tapossuk laposra magunkat
Útszélen szórjuk el a jó és a rossz magunkat.

Aztán történik valami, beüt a crach
És a megszokásból semmi nem marad.
Változás áll be, valami megváltozik
S az élet a végén más színekben pompázik.

Egy új hely, új emberek, vagy egy új szerelem
Aztán az ágyon ülve a tollamat szerelem.
És meredek magam elé, hogy a VÁLTOZÁS JÓ.
Mint az Anya által készített reggeli kakaó.

De az is megváltozott, már egyedül kelek fel.
És azon kapod magad, hogy te sem cselekszel
Csak beleszoksz a változásba is, ezt így kell
S a gondolatod már más felé szökell.

Mert "Minden változik a lényeg nem!"- Animálék megmondták
Még akkor is, ha a jó kedvet néha megrontják.
Ebben élünk, nap mint nap másban
Egyik percben ez, a másikban más van.

És az is változik, hogy nem tudok írni
Hogy sokszor nem tudom, hogy fogom bírni
Hogy igyekszem kitűnni, de sokszor ugyanaz vagyok
Hogy nem ugyanúgy néznek le rám az angyalok.

Hogy felnézek az égre, és sokszor semmit sem látok
Máskor meg integetve köszönnek az álmok
Hogy tudom egy nap leszek majd valaki
És büszke lesz rám a Fiú, a család, Nagymami!

Mert annyi minden változott bennem, körülöttem
És annyiszor mellé, meg körül lőttem.
Stílusokat és embereket cserélgetve
Kicsiket majd mérföldeket lépegetve.

Mert én sem voltam mindig ilyen, szintet ugrottam
Néha este, sírva a Holdat ugattam
De ez is eltűnt, megváltozott
Még akkor is, ha a Banya megátkozott.

Mert volt, hogy beleragadtam, azt hittem ennyi.
Hogy nem tudtam másnap mit fogok enni.
De ez eltűnt, formálódott, megváltozott
Mert életemre az Isten időt áldozott.

És most felemelt fejjel megyek az úton
Fülhallgatóval a fülembe, csak súgom:
"A változás jó, a változás kell!"
És nincsen ember, kit ez fel nem emel.

Mert változás nélkül elveszünk
És egyik reggel majd arra ébredünk
Hogy nem is tudjuk, hogy kik is vagyunk
Hogy holnap lesz- e újabb napunk.

Vagy papunk, faszunk, vagy újabb bajunk
Mert egyszerűen, könnyen csak beleszokunk.
És nem lesz többé "megváltozunk"
Mert ugyanazok, mégis mások vagyunk!

Kosztercsi

A képért köszönet a kulter.hu-nak!

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!