Anya

Anya!
Gyere lécci, ülj le ide.
Nem, most tedd azt le.
Szánj rám egy kis időt, és mesélj.
Mesélj rólam, hogy milyen voltam.
Tényleg olyan sokat nyafogtam?
Akartatok engem igazán, tiszta szívből és tisztán?
És volt olyan nap, hogy nem szerettél?
Amikor mondjuk szétrugdostalak, esetleg véreztél?
Nagyon fájt, mikor jöttem? Megbántad akkor?
Átkoztad a napot, apát, vagy engem?
Sírtál vagy nevettél, mikor először levegőt vettem?
Csúnyán sírtam először? És sokat? Őrületbe kergettem az orvosokat?
Nekem is babaillatom volt?
Tényleg úgy szerettem a rugdalót?
Milyen volt az első séta Kisvárda utcáin?
Miért hagytad, hogy a nyanyó nénik csipkedjék a pofikáim?
Tetszettem nekik, vagy csak hazudták, hogy szép vagyok?
A gyerekek is szerettek? És a nagyok?
Sokat játszottatok velem? Vagy csak a munka?
Volt olyan, hogy tudtad a lelked unja?
Hogy nem bírja ezt az egész gyerekes dolgot,
Hogy te köszönöd szépen, de megnyomod a pánikgombot.
Megbántál valaha, kedves Édesanyám,
Amikor lázas voltam, vagy felcsattant a szám?
A sok kórházba járáskor utáltál engem?
Eszedbe jutott, hogy miért ilyen a gyerekem?
És ilyenkor mit válaszoltál magadnak?

Ugye szeretsz azért kicsit,
Mindenféle csínyem ellenére is.
Mert nem volt könnyű velem, ezt tudom
És hogy olyan sokszor jöttél velem az úton,
De lassan itt az idő, hogy a kezem elengedd,
Hogy a szemem elől kezed elvedd
És engedd, hogy nézzem az Élet című filmet
És engedd, hogy a végén felálljak mellőled.
De fogadj vissza, ahányszor csak menekülök
Engedd, hogy újra gyerek legyek, csipkedd az arcom, akkor is ha ennek nem örülök!
De soha ne engedd, hogy magamra maradjak
Ígérd meg, hogy mindig lesz hely, ennek a kis vadnak!
Köszönök mindent, a hálám örökre a Tied,
Drága Édesanya! Nagyon szeretlek Téged!

Kosztercsi


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

  1. Hogy is bánhattam volna meg, mikor ilyen nagyszerű ember lettél! Köszönöm! Szeretlek! Édesanyád

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik