#KKK - Kukoricás quinoa

Nagyon rég jelentkeztem már recepttel. Szinte már azt hihetnétek, hogy éhezem...

Sajnos a Pestre költözésem, és a rohanó életmódom nem igazán segít az egészséges életmódban, így újra és újra emlékeztetnem kell magamat, hogy edzésre menjek, vagy hogy ne a szomszéd Disznótorosban vegyem meg az ebédemet.

Épp ezért kezdek rászokni arra, hogy ebéddel érkezem a munkahelyemre.

Így volt ez tegnap is, azzal a különbséggel, hogy a reggeli rohanásban nem volt már időm összerakni, csak alapanyagokat dobáltam be egy frissen tartó zacsiba, majd útnak indultam.

Aztán az ebédszünet elérkezésekor rájöttem, hogy nem biztos, hogy annyira jó ötlet volt, egy zacskó quinoát, meg egy konzerv kukoricát berakni egy csomó fűszerrel, mert ebből, egy gáz nélküli irodában nem lesz normális ebéd!

S láss csodát, mégis! ;)

HOZZÁVALÓK


  • Egy zacskó quinoa
  • Egy konzerv kukorica
  • Piros paprika
  • Bors
  • Majoranna
  • Bazsalikom
  • Fűszerkömény
  • Kapor
  • Metélőhagyma
  • Citromlé

A quinoát először beraktam a vízforralóba, hogy jól ellepje a víz, majd rákapcsoltam, hogy átforrja a víz. Amikor lekapcsolt, a tasakot egy tálkába tettem, öntöttem rá a vízből - hogy ellepje -, majd beraktam a mikróba 5 percre.

Amikor kész tálba öntöttem, rázuhintottam a kukorica konzervet, amin hagytam egy kis levet, majd jött a fűszerezés: piros paprika, só, bors, majoranna, bazsalikom, fűszerkömény, kapor, metélőhagyma. A végen csepegtettem rá egy kis citromlevet. Alaposan összekevertem, és kész is!



Ez a világ leggyorsabb és legegyszerűbb kajája, ami nem hizlal, és de mégis laktat. 

Jó étvágyat!

Kosztercsi


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik