Karácsonyról őszintén

Keresgéltem egész nap a megfelelő blogbejegyzés után, amit most idebiggyeszthetek nektek az archívumból. Aztán rájöttem, hogy mindegyik túl mézes-mázos. Mindegyik olyan, mintha az Igazából szerelem egyik jelentének forgatókönyve lenne.

Szeretet, mézeskalács illat, fa körül ugrándozó, kántáló gyerekek.

De rá kell jönnöm, így egyre nagyobb fejjel, hogy bizony a mázt mocskos módon le kell mosni!

Mert kit hülyítünk? Igenis veszekszünk ilyenkor is. Igenis van, hogy nem tudunk megfelelő arcot vágni egy szörnyű ajándékhoz. Hogy nem ízlik a nagyi sütije, vagy a nagynéni rántott húsa.

És akkor mi van? 
Húsvér, mindennapi problémákkal küzdő emberek vagyunk, nem egy hollywoodi történet főszereplői. A saját jeleneteinkben kell megállnunk, nem azokban, amik tűéles pontossággal lettek megszerkesztve néhány író által...

Régen nagyon bántott, ha egy karácsony nem úgy sikerült, ahogy elképzeltem. Szenvedtem a szobámban, scriptbeillően, falon lecsúszva zokogtam, hogy miért nem lehetünk mi is olyanok, mint azokban a filmekben, amiket rongyosra néztem?

Aztán rájöttem, hogy ez nem is baj. Mi van, ha eldörren egy veszekedés? Mi van, ha őszintén megmondom, hogy baromi sós lett a rántott hús? Mi van, ha őszinte ünnepet szeretnék a felszínes helyett?

Semmi. Maximum annyi, hogy igaz, és boldog emberként töltöm el az ünnepeket. Ugyanúgy szeretem a családomat mindennap, mint ezen a 3 napon, csak egy kicsivel több időt töltök velük... Őszintén, méz és máz nélkül.

Remélem, hogy ez nektek is sikerül!

Kívánok békés, boldog, és igazi karácsonyt Mindenkinek! 💟

Ölel,

Kosztercsi




A kép magánarchívumból való.


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇



Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!