A nagy Jóbarátok vs. Így jártam anyátokkal kvíz

Avagy Na mi a helyzet? vagy Megjött Apuci!?


A Jóbarátok kontra Így jártam anyátokkal vita a második megjelenése óta húzódik. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindkettőt rajongásig szeretem, és minden alkalommal tudom, hogy épp melyikre vágyik a lelkem. 

Mindkét sorozat bővelkedik olyan idézetekkel, amelyek mindannyiunkban mély nyomot hagytak! Legyen az a

"Szakításban voltunk!", vagy a "Most már tényleg készen állok az igazira!".

A Jóbarátok generáció című könyv azt írja, hogy az Így jártam anyátokkal nem tudja felvenni a versenyt az időtlen sitcommal. Én azért nagyon is hasonlónak találom kettőt, ezért készült Nektek a nagy


👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇


Remélem örömed leled benne! 

I'll be there for you, pápápápá: 
Kosztercsi

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇





Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legjobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!