Képzelt riport

 - Képzeld, írok egy verseskötetet! 

- Mit csinálsz? - kérdezte óriási, kikerekedett szemekkel. 

- Verseskötetet írok. 

- Minek? Miről? Ki fogja olvasni? 

- Kösz. - mondtam neki egykedvűen. - Épp azt a három kérdést tetted fel, amitől rettegek: hogy semmi értelme nem lesz, semmiről nem fog szólni, és senki nem fogja olvasni. 

- Jaj, nem úgy értettem, biztos király lesz!

- Biztos? 

- Mármint te nem írsz szarul. Azt a szlemmes dolgot is tolod nem? Egyszer láttam valami videót rólad. 

- Igen, tolom. Állítólag jó vagyok benne. 

- Na mondjuk én ezt nem tudom. Mármint érted, nem azért mondom, mert nem szeretlek, vagy ilyesmi, de hát én sosem szerettem azt az izét, meg hasonlítási alapom sincs, meg, na érted. 

- Értem. 

- Szóval verseskötetet írsz... Te... amúgy olvasnak még az emberek verseket? 


Kosztercsi

A kép forrása: unsplash.com
Ez szólt, míg írtam:  
🎧

Amúgy követsz már Instagramon? Ott olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legjobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇
Na és Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet. 👇



Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

"Hé! Nem azt a lányt húztad jobbra Tinderen?"