Jó itthon! 1. / Édes kis cseresznyés bőrönd

Most egy darabig még itthon vagyok. Ennek apropóján szeretnék elindítani egy olyan sorozatot, amelyben azt taglalom miért jó itthon lenni. Tekintvén, hogy rám szóltak tegnap, hogy a negatívitás nem Kosztercsis, így erőt vettem magamon, az ágy alól előszedtem a pozitív arcomat, és most ezt felöltve írok nektek.

Van nekem egy kis cseresznyés bőröndöm. Kiskoromban rendszeresen azzal szerettem volna világgá menni. Belepakoltam a Pancsi babám, zsebkendőt, almát, felhúztam a fodros cipőm és köd előttem, köd utánam neki vágtam a kertnek. Oda, a legszélső szegletbe leültem, megettem az almám, játszottam a babámmal, majd "hazamentem".

Azóta a cseresznyés bőröndnek más a funkciója. A már publikált, vagy a soha napvilágot nem látó írásaim őrzője ő. Magába zár mindent. Témafelvetéstől kezdve, elejtett rímpárokon át, a megjelent felületeim, és kéziratok. Minden olyan, ami hozzám és az íráshoz kapcsolódik. Ezt a kis cseresznyés bőröndöt nyitottam fel ma. Ahogy a kis zár felpattant annyi-annyi érzés fogott el és olyan varázs szabadult elő, amire már rég nem volt példa a kis életemben. Elkapott a tökéletes nosztalgia hangulata. Gyerekkorom kezdő rímeitől, az újságban megjelenő írásaimon át, a BeTűKig minden benne van. A bőrönd tele van a kis "gyermekeimmel". Akiket én teremtettem, akiket én neveltem, és engedtem neki a nagy világnak, vagy féltőn zártam el, hogy soha senki ne láthassa, ne bánthassa.

Hatalmas jó érzés volt. Betakaróztam egy nagy bögre gőzölgő kakaóval, és visszaolvastam majd' 10 évem munkáját, és egyetlen dolog fogott el: jó dolog a fejlődés, a változás. És jó dolog a nosztalgia is. Visszagondolni, és mosolyogva merengni azon, hogy kiből váltál azzá, aki most vagy.

Kívánom mindannyiótoknak ezt az érzést!

Ölelés!

Kosztercsi


































A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik