10 szám, amit tiniként imádtunk, mára viszont elég ciki

Mindannyiunk tini korában voltak számok, amik akkoriban tök bulinak tűntek, aztán, ahogy szép lassan múlnak az évek, egyre cinkesebbek lesznek. Na ezek azok! A képek alatti feliratra kattintva nosztalgiázhattok ezekből! ;)

1. Fluor: Halenda


Megvan, ugye? A pingvinhúsos szám. Imádtuk, üvöltöttük, de mára már- főleg így, hogy befutott a Wellhello- annyira nem menő...

Dansz!

2. Basshunter: Now you're gone

Bizony, bizony. Basshunter, és a tucc-tucc zene. Az anime frizkós fickó, és a csajszi, aki ott hagyja a fiúját érte. 5 számon keresztül. Jó volt, nem?

now you're gone


3. Blog 27: Uh la la la

Rendkívül leleményes cím, nyávogó tini lányok hatalmas problémákkal. Ez volt a Blog 27. De jó, hogy vége van! 

Uh la la la la la la la la la blablabla...

4. Tacatá- Tacabro

Ez a szám ugyan későbbi, mint az eddigiek, de szerintem tökéletesen ideillik. Őszinte leszek, igazából fogalmam sincs melyik az előadó, és mi a cím. Seggrázás rulez! Juhúú!

TÁKÁTÁÁÁ


5. O-zone: Dragostea din tei

Óóóóóó, igen. A szám, amit senki nem értett, mégis teli tüdőből üvöltötte a szöveget! Numanumajééé!!

NUMÁNUMÁJÉÉ

6. Dan Balan- Chica Bomb

És ha O-zone. Az egyik fantasztikus hangú Numanumajéző a csapat feloszlása után még próbálkozott egy kis zenéléssel. Fél pucér izzadó lányok, akik magukat fogdossák. Ez lett az eredmény...

Csikábom

7. Miszterek: Az egész világon


Amikor beütött a nagy kamasz szerelem, majd az abból adódó csalódás, tökéletes gyógyír volt a kis tini szíveknek. Így "felnőtt" fejjel, elég érdekes. És én ezzel vigasztalódtam?! ( A kedvenceim, a videóban összevágott képek! Tökéletes!)

Az egész világon miért velem történik meg ez?

8. Fluor feat SP: Partyarc


Felesleges tagadni. Mind tudtuk a szövegét. És szerettük is. Visszanézve a klipet, Fluor jól döntött, mikor fodrászhoz ment. SP ugye kimenekült Amcsiba, mikor rájött, hogy ez már nem az, amit eredetileg csinált. És a partyszemüveg is szögre került. (Abban hogy láttak amúgy? Én mindig rosszul lettem, ahányszor felvettem...) [[U.I.: Az viszont vitathatatlan, hogy SP elég szex ebben a klipben...]]




Erről a számról mindig az jut eszembe, hogy az egyik fiú osztálytársam, mindig ezt énekelte a szünetekben! Imádom azt a részt, hogy "azt mondják az a szép, kinek a szeme kék!"- Hopp-hopp. Egy kis magyar népdal... (Nem vitatom el Hien hangját, de énekelhetne mélyebb dalokat, mint azt, hogy van-e hab a kedvenc sütijén!)

Vajon van hab a kedvenc sütijén?

10. Barbee: Szívtörő


Barbee (így eeeeee-vel), olyan édes volt, hogy egy idő után, már azt hitte, hogy 16 évesen teljesen kiismerte férfitársadalmunkat. Tudja jól, hogy senkinél nem fog szerelmet találni, mert "szíven szúr, vele ne járjál!" Csodálkozunk, hogy a fiatalkorunkban egyfeszt sírtunk, hogy nincs senkink? Ráhallgattunk...

Assziszi jófej



Lehet, hogy hagytam ki zenéket, de nálam és körülöttem ezek mentek a legjobban! Szívesen várom a Ti ilyen számaitokat is! 

Zenét hallgatva nevet:

Kosztercsi

A képek a klipekből vannak kivágva.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

  1. és a Tokio Hotel? :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos igen. Nekem az kimaradt. Egy számukat hallottam talán, de már akkor sem rajongtam a németért, így az kimaradt!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik