Suckdoga írás kezdőknek

El sem hiszem! és tudom, hogy ti sem, de végre belekezdtem én
Nekem is meglepetés e költemény,
vagyis maga a szakdolgozat.

Ugyanis hosszú, hetek, sőt már hónapok
Magamnak nem hazudhatok, hogy elkezdtem, elkezdtem,
Nem igaz a fele sem.

Most van az igazi kezdeti dátum, És magával ragadt, bejött a fátum,
Hogy egy rohanás lesz az egész
Mint úgy általában az életem.

De tényleg elkezdtem, van egy pofás bevezetés,
2-3 oldal, nem is kevés,
Most azon agyalok, hogy hivatkozzam, amit Saiid mondott,
hogy ne lopjam el.

Mert ugye a slamről szól a szakdogám is,
Ki gondolta volna, hogy lehet olyan fázis,
Amikor élvezetesen, mégis káromkodva nem slamet,
hanem a slamről írok.

Amikor egyszerre érzem magam szerencsésnek és lúzernek,
Olyannak, kit az erősebbek megvernek
És talán most a slam maga alá gyűr,
de nem hagyom.

Hisz én vagyok az erősebb, szakdogába bezárom
Bekötettem, aranybetűkkel áthúzom.
És Záródolgozat néven útnak indítom...
ó, az én kisfiam...
Kosztercsi

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik