Ambivalens

Kellettél.
Nem kellettem.
Kellettem.
Nem kellettél.
Fotó: Tallódi Emese
Eképpen járunk körbe-körbe
Belehalunk egy pillanatra, belehalunk örökre.

Elmentél.
Nem mentem.
Elmentem.
Nem jöttél.
S egymást elkerülve futunk át éveken.
Remény, elveszettség, felüdülés, félelem.

Jó voltál.
Nem voltam jó.
Jó voltam.
Nem voltál jó.
S ameddig saját ördögeinkkel harcoltunk
Egy idő után rájöttünk kik voltunk.

Más voltál.
Maradtam.
Más voltam.
Változtál.
Világos már, hogy ideje elengedni a másikat
Itt véget ér szerelem, fájdalom, körforgás, áhítat.

Kosztercsi


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon



Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik