Miért nem tudtok a pillanatnak élni?

Ebben a cikkemben, már megírtam, hogy mennyien házasodnak a Facebook ismerőseim közül mostanában. Most már beletörődtem, elfogadtam, de egy dolgot még mindig nem értek.

Miért kell #honeymoon hashtaggel felvértezett képekkel  tele szórni a Facebookot? Miért kell egyáltalán bármilyen utazásról a social mediára posztolni?
Egy utazásnak az a lényege, hogy elutazunk, ki pihenjük magunkat, azokkal vagyunk, akiket szeretünk, és rájuk figyelünk.
Na már most hogy jön ebbe bele az, hogy én a Facebookra töltögetem fel, hogy hol vagyok, és mit csinálok éppen?
Ha ne adj Isten az lenne a cél, hogy mindannyiunkat elöntsön a sárga irigység, akkor talán nem ártana, hogyha úgy tűnne a képeken, hogy egy szemernyit boldogok. Vagy hogy élvezik a nyaralást. Vagy hogy szeretik egymást, ha már összeházasodtak.

Én amúgy is nagyon sokat felszólalok az ellen, hogy miért kell folyamatosan értelmetlenül posztolni, csak azért.,hogy mindenki lássa, még életben vagyunk, de ez igazából az én bajom.
Csak azt nem értem, és tényleg nem , és a magyarázatot is nagyon megköszönném- hogy mi a fenéért nem tudtok a pillanatnak élni? Hogy miért nem lehet inkább élvezni azt az egy nyomorult hetet, amit együtt tölthettek. Hogy miért nem figyeltek inkább egymásra, és miért is akkor is a külvilággal foglalkoztok?

De tudjátok mit? Most már elengedem ezt a témát...

K.


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!