Élet, élet, blogger élet

A rendezvény kapcsán, amelynek linkjét ma megosztottam az oldalon , elkezdtem agyalni. Nem is agyalni, inkább álmodozni. Álmodozni, egy világról, ahol főállású blogger vagyok.

Amikor hetedik osztályban rájöttem, hogy az átlagosnál kicsit jobban bánok a szavakkal, és úgy döntöttem, hogy ezt az egész világgal szeretném megosztani, blogba fogtam. Sőt, még nagyobb fába vágtam a fejszém, mert egy egész honlapot üzemeltettem. Belefogtam egy gyönyörű gportál lap szerkesztésébe (hiába keresed, nem olyan rég töröltettem). Ez a lap jelentett számomra mindent. Az unalmas órákon a "blogfüzetbe" írtam le az aznapi gondolataimat, amit hazaérve azonnal átgépeltem a felületre. Akkoriban - 2008 körül vagyunk, és még csak a Myvip létezett - nem volt Facebook, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük szellemi javunkat. Egy reklám felületünk volt: az MSN csík. Szóval erre az MSN csíkra linkelgettem én a kis gportálos oldalamat, az én külön kis világomat, a menedékemet, a mentsváramat. 

Aztán ahogy nőttem, úgy költözgetettem a blogomat egyik felületről a másikra. Ezen költözések eredményeként érkeztem meg 2012 decemberében ide, a blogspotra. Egyre kevesebb lett az időm, eltűnt a blogfüzet, és a mondanivalómat már sokszor meg kellett válogatnom. 

Mégis él bennem az a vágyálom, amikor majd arról szólnak a napjaim, hogy írok. Hogy akkor kelek, amikor akarok, egy nagy bögre kávéval sokáig ágyban maradhatok, és a gondolataim fognak eltartani. Abból fogok megélni, amit gondolok, érzek, átélek. 

És, ha ez megtörténik, a legboldogabb ember leszek, aki valaha erre a világra született...

K.


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik