Új év, új én. Mert ezen a p*nán van RESET gomb

A fogadalom mentes élet nem biztos, hogy, a legjobb választás, de a túlzásba eső fogadkozás sem. Gondolom mind ismerjük Kiss Ádám ominózus viccét....
"Olyan idegesítő, amikor tini lányok írják : >>Új év, új én! <<
Jaj, ne már!! Hát azon a p*nán nincs reset gomb!"

Én úgy döntöttem, hogy igenis van. Van reset gomb, és 2018-ban élni fogok vele.

Miért ne resetelhetnék egy olyan év után, amikor szinte minden elromlott, ami csak elromolhatott. A Murphy törvényei tavaly, nálam a csúcsra hágtak.

Így elsején,  felelőtlen fogadkozások helyett számot vetettem a múlt évvel, és rájöttem, hogy a listáról semmit nem valósítottam meg. Nem volt Debrecen körüli utam, nem fogytam le, nem (teljesen) szoktam le a cigiről, nem lett fickóm (mármint tartósan), nem csináltam nyelvvizsgát, és nincs kész a szakdogám.

Mert az élet nem így működik. Nem mindig jön össze, amit tervezünk. Mert máshogy alakul. Mert mást sodor az utunkba, mert új lehetőségeket kapunk, és azokkal élünk, azok helyett, amelyeket január elsején listára vetettünk.

Így idén, felelőtlen fogadkozások helyett, vágy listát írtam. 3 pici dolog került fel rá, ami kimaradt a 2017-es évemből:
× Boldogság
× Sikerek
× Egészség

Mert igazából, enélkül a három nélkül semmilyen lefogyás, leszoktam, és papír nem számít...

K.



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik