Meddig tart az örökké?

Amikor kiscsikó voltam, 3 álompár volt előttem: Apa és Anya, Jennifer Aniston és Brad Pitt, és Beckhamék.

Amikor 2005-ben Anistonék szakítottak a szívem egy darabja tört össze. Nem értettem, hogy ez a gyönyörű, és mindig jó kedvű pár között mi történhetett, ami egy ennyire visszafordíthatatlan lépéshez vezetett. De valahol mégis csak úgy voltam vele, hogy semmi para, a háromból még kettő megmaradt!

2011-ben elváltak a szüleim. Egy világ tört össze bennem. Minden, amit addig ismertem egy pillanat alatt hullott szét. Két különböző lélek, két különböző helyre szakadt, két kicsi szellemet otthagyva. Félreértés ne essék, nem szenvedtem semmiben hiányt. A szeretetet, az odaadást ugyanúgy megkaptam, csak már két különböző helyről. Nem mondom, hogy könnyű volt, de az életben a nagy fájdalmakon állítólag csak az idő szakít.

Amikor majd egy éve arról cikkeztek, hogy Beckhamék a villájuk két különböző szegletébe költöznek, rá kellett jönnöm, hogy a kis elképzelt rózsaszín világomnak, most annyi. Ők ugyan állítólag kibékültek, és a Royal Wedding-en édesdeden andalogtak, de egy pillanatra megbillent az igaz szerelembe vetett hitem.

Ma hajnalban kaptam egy üzenetet. Annyi állt benne: "Szakított velem!". Az üzenet egy nagyon kedves barátnőmtől jött, aki már jegyben járt. Egészen estéig nem értük el egymást, így fogalmam sem volt, hogy mi történt. Végig az pörgött a fejemben:
  Meddig tart az örökké?   
Mi az a határ, ami után kényelmesen hátradőlhetünk, mint aki jól végezte dolgát? Mert már biztonságban vagyunk. Már nem lehet vége! A csúf boszorkát, és a tűzokádó sárkányt már mind magunk mögött tudjuk, és nem érhet minket baj. Aztán boszorka ide, sárkány oda, a szakítás ronda szelleme rátok száll, és ha a világnak nem is, a közös életeteknek vége.

Mert erre sajnos nem lehet biztosítást kötni... Mert fogalmunk sincs meddig tarthat az örökké...

K.

Fotó: Tallódi Emese

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!