Betegség a social mediában, avagy hogyan gyógyít az Instagram


Akik követnek akár Facebookon, akár instán, azok tudják, hogy elég kemény egy hónap van mögöttem. 14 egyetem 14 gólyatáborát látogattuk meg, és biztos, ami biztos, én még otthonra is beugrottam, tiszteletemet tenni.

Az eredmény egyértelmű: egy hét kényszerpihenő, ágyban párnák közt.

És hát mit csinál az ember lánya, amikor napok óta egyedül fekszik a cellaméretű koli szobájában? Fogolynak érzi magát, ezért segítséget kér. 
Amikor már se a 101 kiskutya, se a Lilo és Stitch, se a végtelen Lándzsás útifű szirup, és C-vitamin kombója sem segített, akkor úgy döntöttem az Instagram népéhez fordulok.



38 választ kaptam. Ezeket szépen sorba rendeztem, és ebből jött ki a legjobb 5:

5. Megosztott ötödik: „Minek menté' oda?”

Azt szokták mondani, hogy a legszebb öröm a káröröm. És a legjobb barátok mindig azok, akik elég szarkasztikusan állnak hozzád. Na hála Isten, én ebből kettőt is kaptam: 





Kössz srácok, ezzel előrébb most nem vagyok, de majd legközelebb jobban figyelek!

4. Tuti tipp, bár még nem vált be!
A betegségben a ”legjobb” dolog az, hogy ágyban vagy, és valaki kiszolgál téged. Ez egy darabig az anyukád/apukád, a testvéred, aztán a párod, majd a férjed. Na, amikor abban az áldatlan állapotban vagy, hogy egyik sincs épp kéznél (vagy esetleg nem is létezik), akkor nagyon kellemetlen olyan hosszú listát kapni, mint amilyet én kaptam Dancitól:



Ám annál hatásosabb a cucc. Vagyis teljesen nem vagyok benne biztos, mert több dolgot próbáltam egyszerre, hogy sokkoljam a szervezetem, és azt mondja: „Na jó, inkább meggyógyulok, csak hagyd abba!”

3. A hivatásos válasza
Drága Gyuri barátom gyógyszerésznek tanul így általában hiszek neki ilyen egészségügyi témákban! Most mégis azért került fel a listára, (és főleg a dobogóra), mert ő kis naiv, azt hihette, hogy a tippek nem nekem, hanem egy férfinek kellenek. :D



És tetszik, hogy azt a plusz lépést hozzá írta. Így, ha egyszer az életeben lesz majd kiről gondoskodnom betegen, biztos vagyok benne, hogy a pappal fogom kezdeni!

2. A mindentvivő
Tiduj barátnőmről ódákat, és órákat tudnék zengeni. Ő az a nő az életembe, akihez mindig jó visszatérni. Akivel nem kell hetente, sőt havonta sem találkoznunk, ugyanonnan tudjuk folytatni. Kellemes nő, és legalább akkora hütyü, mint én.

Az ő tippje két dolog miatt került második helyre: egyrészt, mert tényleg baromi használt, másrészt pedig imádtam a megfogalmazását. Íme:



1. Amitől arcon pörögsz
Egyértelmű volt, hogy ez lesz az első. Egyrészt, mert ez adta meg az utolsó löketet, ahhoz, hogy meggyógyuljak, másrészt pedig mert imádom. :DDD Annyira vicces!


(A Hall egy debreceni egyetemista bulihely, ahol szerdánként tart az arconpörgés!)

+1. Alkohol:

A 38 válaszból 9 valamilyen alkoholt javasolt megoldásként. A két legnépszerűbb a pálinka, és a jager, de kaptam tippnek a rumot, sőt még a kevertet is…

Most komolyan? A pia az segít??!



Neked mi a tuti biztos betegség elleni tipped? Írd meg itt, vagy Facebookon, de ha ahhoz van kedved, Instán!

Éljen az egészség, és köszi mindenkinek, aki gondolt rám, vagy segített nekem!

Egészségesen ölel:

Kosztercsi

A képek magánarchívumból valóak.


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat 👇



Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!