Korona napló 2. rész


Az érzéseink amúgy is hullámvasúti útvonalat tudnak bejárni, pláne, hogyha egy olyan helyzetben kell teljesítenünk, mint egy világjárvány. Nem egyszerű. Ebben szerintem megegyezhetünk. Sokan a szeretteink hiányától szenvedünk, sokan viszont egyszerűen csak mély depresszióba esnénk, és a napokat a paplan alatt töltenénk el legszívesebben. 

Nekem már minden állapot megvolt. Viszont kíváncsi voltam arra, hogy másokban vajon mi játszódik le ezekben a napokban. Ezért az Instagram oldalamon játékra hívtam a követőimet. Arra kértem őket, írják meg nekem, mit írnának a Korona naplójukba! Ennek az első részét ITT olvashatod, most pedig jöjjön a második rész! 


Kedves naplóm, 

Hogy ebben a helyzetben miért vagyok hálás? Például: van időm olvasni és sorozatot nézni és véleményt alkotni róluk.


Kedves naplóm, 

Egyik pillanatban motivált vagyok, a másikban szomorú mert a barátom 100km-re van tőlem.


Kedves naplóm, 

Hogy hiába hittem, hogy vége a szorongásnak, ma újrakezdődött. És el fog múlni megint.

Kedves naplóm, 

Olyan, mint egy „nászút". Finomakat eszek, olvasok, tanulok, megfelelő emberrel nem is rossz…


Kedves naplóm, Eljutottam arra a pontra, hogyha ki lehetne menni, akkor se lenne kedvem. :D Jó itthonról dolgozni! 

margaretalany csodálatos grafikája

Kedves naplóm, 

Hihetetlen mennyire felértékelődik bennünk az, amire eddig azt hittük, hogy átlagos, most meg nincs.

Kedves naplóm, 

Örülök, hogy nincs stressz, van idő magamra, tudok alkotni, olvasni, magam lenni. De néha rám tör a depresszió, nincs kimozdulás, nem látom a barátaim és unom a négy falat.

Kedves naplóm, 
10. nap: már két napja, feszült vagyok és belekötök ok nélkül a barátomba. Rossz ezt mondani, mert nagyon szeretem, de kezd kicsit idegesíteni. Hiányzik a személyes terem. Elveszik a szabadság érzetem. Mint egy kalitkába zárt madár. Légszomjam van.


Kedves naplóm, 

Csalódott vagyok. 3 hete a párom nélkül és még nincs vége ennek a szörnyűségnek.

Kedves naplóm, 

Egy kicsit félelmetes az egész, de talán ezek után lesznek változások és jobban odafigyelünk mindenre. Amikor éppen nem félek, jól érzem magam. Tetszik ez a home office dolog.


Nagyon köszönöm minden válaszadó őszinte, és végtelen nyílt válaszát. Hamarosan érkezik a Korona napló harmadik része!

Addig is vigyázzatok magatokra, és csempésszetek minden napotokba valami újat, valamit, ami felvidít Benneteket!




Mindenkit (virtuálisan) ölel:



Kosztercsi

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇




Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!