Blue monday és a mitől randi egy randi tipikus esete

 Nem tudom, tudod-e, de ma van a Blue Monday, vagyis a Kék hétfő, ami 2005 óta hivatalosan is az év legdepressziósabb napja. 
Az elmélet Cliff Arnall,  Cardiff-i Egyetem oktatójának nevéhez fűződik, aki egy képlettel  vezette le ennek a napnak a rossz hangulatát. Kiszámította, hogy január harmadik hétfője az év legnehezebben viselhető napja.

Mert már éppen elmúlt az ünnep varázsa, kint hideg és szürke az idő, meg hát amúgy is hétfő van. 

Idén ezt még megfejeljük a pandémiával, az egyetemisták a vizsgaidőszakkal, és kész is a tökéletes depi koktél. 

Ha nem tudnám, hogy ma van ez a nap, akkor is nyomottnak érezném magam. 

Az Instagramon bolyongva, az egyik instabarátnőm (így hívom azokat, akikkel még sosem találkoztunk, de az insta által nagyon jóban lettünk) vezette le, hogy épp egy évvel ezelőtt a mai napon volt élete legrémesebb randija, ami mégis jó véget ért, mert a mai napig együtt van a fiúval, sőt együtt is élnek. 

És ő is felvetette azt a kérdést, ami bennem is napok óta motoszkál. Nevezetesen, hogy 

mitől randi, egy randi? 

A kérdést húgomnak feltéve, jött az egyértelműen Z generációs válasz: "Guglizd be!"

Hát én begugliztam! 

És esküszöm, az eredménytől még jobban összezavarodtam, mint előtte. Mert olvastam randi etikettről, arról, hogy mennyire visszafogottan kell viselkednie egy nőnek (haha), és hogy mindig a férfinak kell kérnie a következő alkalmat. Olvastam arról, hogy ha mindketten tetszetek egymásnak az randi (kössz szépen), és hogy soha nem szabad többet gondolnod abba, mint ami éppen van. 

Tehát ugyanott volt, mint a guglizás előtt: ahol a part szakad.  

Mert ez a nyomorult párkeresési, ismerkedési mizéria eddig is nagyon kusza, és nehéz volt, de a pandémiás helyzet egyáltalán nem segít rajta. 

Míg régen biztos voltál benne, hogy a sétálgatás, vagy a céltalan furikázás simán randi, és az első csók után datáltad a kapcsolatot, ma az első csók után, csak még jobban összezavarodsz: MOST AKKOR MI VAN?!

Arról nem is beszélve, hogy - mint életünk majdnem minden része - a randizás, és az ismerkedés is totál átkerült a virtuális térbe. A Tinder matcheddel is Messenger videóhívásban találkozol először - ha csak nem vagy olyan szerencsés, hogy egyedül élsz, egy külön kecóban, ahonnan ha elmész, senkit nem veszélyeztetsz. Na én nem vagyok ilyen szerencsés. 

Én 5 hónapja ülök a családi fészekben, úgyhogy nekem csak ezek az online randik jutnak. Már ha ezek randik egyáltalán! Mert könyörgöm, mondja meg valaki, mitől randi egy randi?!


Ha isztok közben, az randi, vagy csak simán alkoholisták vagytok mindketten? 

Ha a "találkozás" (értsd a videó indítása) előtt megborotválod a lábad - holott tudod, hogy semmi nem történhet - az randi, vagy csak már szégyelled magadat a zuhany alatt?

Ha jól érzed magad, és fesztelen vagy, és azon kapod magad, hogy olyanokat is megosztasz magadról, amik a legbensőbb titkaid, az randi, vagy egyszerűen már csak annyira elszoktál az emberektől, hogy kapva kapsz az alkalmon, hogy végre beszélsz eggyel? 

Ha nevetgélsz végig, az randi, vagy már csak annyit ittál, hogy magadban röhögsz? 


Ilyen gondolatok fogócskáznak mostanában a fejemben. És esküszöm, minél többet töröm a buksim, annál távolabb érzem magam a megoldástól. 

És nagyon hálás lennék, ha valaki megmondaná, hogy mitől randi, egy randi? 

Főleg ebben az online világban! 

Elég látni, és láthatónak maradni, vagy van valami titok, amit nekem nem mondtak el? 


K.


 

Míg írtam ezt szólt: 🎵

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇





Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇


A kép forrása: magán archívum.

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Magyar érettségi 2017