2021 hozadéka, avagy mit menekítettünk magunkkal 2020-ból



Először is engedjétek meg, hogy csodálatos '21-et kívánjak Nektek! Legyen töltve ez az év minden olyannal, amire igazán vágysz! Legyen benne nevetés, jó filmek, izgalmas könyvek, rengeteg finom falat, cinkos összekacsintások, az együttlét öröme. 

Ezek azok a dolgok, amiket igazán értékelni tudtunk az előző évben, ami valószínűleg egyikőnknek sem úgy sikerült, ahogy tervezte. Bár én is azok csoportjába tartozom, akit igazán nagy veszteség nem ért ebben az évben, azért én is elég gyakran nyomogattam a reset gombot 2020-ban. Szinte folyamatos vendég volt az újratervezés, és a könnyeimre már úgy tekintettem, mint azokra a rokonaimra, akiknek örülsz, hogy jönnek, de egy óra múlva, már várod, hogy elmenjenek. 

Nehéz volt. Mindenkinek. 


Újra kellett tanulnunk. Egy olyan dologról tanultunk, amiről azt gondoltuk, már mindent tudunk. A leckéinket is megcsináltuk, és tisztességgel fel is kérdeztek, számtalanszor. És mégis... Ott álltunk márciusban, a ránk szakadt rengeteg idővel, és a ténnyel: mégsem ismerjük MAGUNKAT olyan jól. 


Önismeret. Talán ez lehetne 2020 szava, így visszagondolva... 


Én tartottam egy kis nosztalgiát valamelyik nap, és megtaláltam egy insta storyt, amit 2020 elején csináltam. Egy @pikrea insta face filter pörgetés, hogy mi fog velem történni 2020-ban. Bármi megtörténhet! - írta a szerencsesütim. Hát tesó... meg is történt. 

Bezárkóztunk, elzárkóztunk, vágyódtunk, bezártunk, elbújtunk, utáltunk, szerettünk, szenvedtünk, örültünk. Címszavakban ez volt az előző évünk. 

És az a rengeteg lecke. A dolgok, amiket átmenekítettünk 2021-be...

Megtanultuk, hogyan bánjunk magunkkal. 

Megtanultuk, hogy a távolság nem állhat a szeretet útjába. 

Hogy nem vagyunk hülyék a gépekhez és a programokhoz, csak eddig nem kellett használnunk őket. 

Hogy a lakosság nyolcvan százaléka pékként is dolgozhatna, ha beütne az igazi krach. 

Hogy a sport online is teljesíthető. 

Hogy a kert bármekkora, és bármilyen felszereltségű is, igazi oázis lehet a megfáradt léleknek. 

Hogy egy-egy meeting simán elintézhető egy e-maillel. 

Hogy skype-on is lehet szülinapi bulit tartani. 

Hogy mennyit jelent az ölelés.

Hogy mennyire nincs hatalmunk.

És hogy éppen ideje, hogy a rohanó mindennapokból kilépve, egy kicsit lassabb, tudatosabb életet kezdjünk élni. 


Én legalábbis ezeket csomagoltam a képzeletbeli batyumba. Nem nagy dolgok. Abban a pöttöm @smörgas tasiban is elférnek, amit a képen viselek. A lényeg mégis az, hogy azt a sok pofont, amit kaptunk, megtanuljuk értelmezni.


Ehhez kívánok neked sok erőt a következő évben!

Hajrá 2021! 


K.

Míg írtam ezt szólt: 🎵

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇





Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇


A képek forrása: freepik, a szerző magánarchívuma.

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Magyar érettségi 2017