Újrakezdés. Lehetséges?

Hányféle újrakezdésről beszélhetünk? Van, amikor megbocsájtasz valakinek, és újra összejöttök. Amikor ő bocsájt meg, és újra happy end van. És ott van, amikor évek múlva kibékültök, hogy jóban legyetek. Nem szerelemről beszélek. Barátságról. Vagy ha még arról sem, akkor jó viszonyról.
Lehetséges ez? Én az újrakezdéseim jó részét megszívtam, mint a torkos borz. Most miért mennék be megint a mocsaras terepre? Újra el akarok merülni a szennyben? Át akarom verni magam? És ha lehet békülés? Ha működhet?
Beavatlak benneteket, kedves olvasóim, akárhányan is legyetek! Volt egy barátom, a Szerelem előtt. Csúnya szakítás volt. 3 hónapig voltunk együtt. Nem mondom, hogy nem volt jó, de a vége felé minden szép kihalt belőle. Sajnáltam is meg nem is. Szakítottam. Bántott. DE túlléptem rajta. A srác most békülést kért. Nem akartam belemenni. Felhívtam a Szerelmet, beszámoltam neki erről. Ő közölte, hogy az ő exe is írt neki, és lehet találkoznak - nem kettesben - beszélgetni kicsit. Megértette velem. Ő értette meg. Nem lesz attól rossz a kapcsolatom, ha a régit valamilyen szinten még ápolom-természetesen nem túlzásba víve! Miért kellene azért parlagon hagyni valakit, mert annak idején nem jött össze nekünk a dolog?
Attól még a Szerelem az enyém, és pont. És hogy miért nem félek? Mert ezen semmi sem változtathat!


K.





Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇
A kép forrása: freepik.com

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!