Hol a celeb-süllyesztő?

 Valamelyik éjjel érdekes álmom volt. Pincérnő voltam egy teraszos kávézóban. Épp a számlát vittem ki egy szőke férfinek. Ahogy az asztalához értem láttam, ahogy elferdítette a kanalat. Az arcára néztem, és felismertem: Danny Blue. Majdnem felordítottam örömömben... amikor felébredtem.

 Ki az a Danny Blue? Tényleg ezt kérditek? Danny Blue Uri Geller hatalmas valóságshowjának, a Kiválasztottnak a győztese volt. A show körülbelül 5 éve ment, és szerintem nincs ember, aki nem nézte. (Vagy legalább ne halott volna róla.) Ugye, ugye!
És hol van ma Danny Blue? 
A béka feneke alatt méri a párizsit egy pesti közértben. Na és hol vannak a nagy valóságshow sztárok?  Oki? VV Szabolcs? Szandika? És nagy népszerűségnek örvendő felfedezettek? BNF? Bencsik Tamara? Mindannyiuknak 2 perc (na jó, pár hónap) hírnév járt.
De miért is kapnának többet? Az emberek jókat szórakoztak rajtuk, szánták vagy épp utálták őket és vége. Még a nyertesekre sem emlékszünk.

Jó! Van ellenpélda. Majka a valóvilágnak köszönheti elindított szekerét. [kis közbevetés: a Majkával készített interjúm: https://www.youtube.com/watch?v=-gVanDmmod0]

Jó példa még a Béciként befutott 'Young G'. De ellenpélda a Big Brother győztese, Évi, aki csak negatív cikkek "hőse" volt: elhízás, eltiltott gyerek, elmegyógyintézet. Csupa el. Mert el lett kényeztetve a villában. Ellehetetlenedett. Elmentek neki otthonról.

A pár hónap hírnév pedig mire jó? Ahelyett, hogy jó dolgokba fektetnék az állami pénzt. Nem. Ne támogassuk az egyetemistákat. Mutogassuk helyette Nagy Ő Anikó melleit. Ne keressünk otthont a hajléktalanoknak. Indítsunk műsort 'Hárman párban' címen és mutassuk meg, hogy a bigámia, és a kétes erkölcs elfogadott. Zárjunk be óvodákat. De küldjünk leszbikus lányt a villába és minden este 8-kor mutogassuk meg, hogy ez tök természetes. Veszítsük el a magyarságunkat és majmoljuk Amerikát mindenben.
 Mert ez a módi. Csináljunk évente 40 sztárt, akit egy év múlva bedobhatunk a celeb-süllyesztőbe. Márcsak 1 kérdésem lenne: Hol a celeb-süllyesztő?

K.





Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇



Kép forrása: freepik.com

Megjegyzések

  1. Na ez teljesen így van. És tényleg ez folyik Magyarországon. Kitermelik a hulladékot, melyet szépen tolnak a nép orra elé. A rendkívül jó ízléssel rendelkező nézők pedig zabálják. Nem veszik észre, hogy a népbutítás folyik, ki akarják írtani belőlünk a MAGYARSÁGOT! Pedig annak kell maradnunk. Nem szabad idáig süllyednie egy Nemzetnek! Pedig olyan személyek formálták tőlünk egykor Európát, mint Attila, I. István, Hunyadi Mátyás.
    Remélem hamarosan a mi generációnk lépni mer majd, bár sajnos kétséges. Viszont én bízok abban, hogy vannak olyanok akik belátják mi is az igazság.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik