Őszintén az ő szintjén

Ma ugye óraátállítás volt. Én a plusz egy órát a húgommal töltöttem. 14 éves, így már elég sok mindenre kíváncsi. Vagyis igazából egy témában érdeklődik a leginkább. Ez mi más lehetne mint a szex?!

Mert hát ugye ez az az életkor, amikor már mindenhonnan ez folyik, és fel is fogja, hogy mi a helyzet. Így valahol egyértelmű, hogy kíváncsi. A kérdés csak az, hogy jó helyre fordult- e a kérdéseivel.

Mert mire is kíváncsi egy 14 éves? Azokra, amiket a TV-ben hall, az interneten lát/olvas. Mi maga a szex és miért jó és hogy kell csinálni, és persze, hogy milyen az első.
Kis vihorászás után csak belekezdtünk a beszélgetésbe. Láttam az arcán az őszinte kíváncsiságot, azt, hogy a téma tényleg érdekli, és azt amit rég nem láttam rajta: figyel rám.
Igazából, ha felvilágosítást kellene tartanom, azt az egy tanácsot adnám, amit annak idején nekem Édesanyám: "Olyannak add oda a szüzességed, akibe szerelmes vagy, és ő is beléd!"
Mert hiába indulunk ki a mai lányokból ( a fiúkat szerintem hagyjuk is), akkor ez ennek az egésznek a lényege. Mégis csak szeretkezésnek hívjuk. Vagy ez már tök elavult? Itt már csak dugni lehet? Meg baszni?


És itt jön a következő kérdés: a kortársnői miért olyanok, amilyenek? Magyarul miért kurvák? És tudjuk, hogy ők még nem úgy értik, ahogy ezt érteni kellene, és mégis tudja mit is jelent. Vagy mi? Na jó várj. Tehát ő nem arra gondol, hogy a 4-es főúton kelleti magát. Ő úgy gondolja, hogy már 20 fiúval smárolt, 3-mal szexelt, mindenkinek az ölébe ül, és nem bír magával.
Na erre a kérdésre, hogy adjak választ?! Mi az a mondat, amit elfogad, nem vagyok közönséges, de a véleményem is benne van? Valószínűleg nincs ilyen. Ezért félretettem minden nővéri magasztosságomat, és csak annyit reagáltam, hogy sokan vannak, de neki nem kell ilyennek lennie. Mert szerintem kurvára nem igaz a "kurvából lesz a legjobb feleség" szarság!
Mert őszintén.. a legjobban attól félek, hogy valami barom kihasználja a jóhiszeműségét, és a szerelmét. Mert azért az ilyen fiúk még nem haltak ki... Ahogy a kurvák sem. Mármint azok, akikről ebben a cikkben szó volt. Tudod, a.. Á mindegy...


Kosztercsi

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik