Ismeretlen ismerős

Ismeretlen ismerősként életembe lépett,
Ki tudja honnan tudott rólam, kit kérdett
Hogy lopva szökött-e utánam?
Nem tudom. Álmaimon kívül nem láttam.

S akkor, s ott, abban a pillanatban
Amikor a szemével összeakadtam
Éreztem, s tudtam is, ő lesz a következő
Hogy nagy falak lerombolója lesz ő.

Ahogy azt kellett, a csevej elkezdődött,
S a lány szinte felőrlődött
S magában malmozva azt számolta,
Vajon tényleg úgy érez-e hű lovagja.



De őszinte leszek: fogalmam sincs
Az sem tudom, én vagyok-e a kincs,
Mert ha igen, akkor nem is létezem
De ez nem változtat a lényegen,

hogy ismeretlen ismerős ő továbbra is
Szavai számomra maga a hasis
Mely mámorában élni szeretnék
S gyönyörű ajkáról mannát ehetnék...

De nem tudom. Kellek-e neki én?
És velem lesz-e végig az a remény,
Hogy csönd lesz a lelkiismeretben,
S ő ismerős lesz, nem ismeretlen. 


Kosztercsi



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!