A menekülés enciklopédiája

Van úgy, hogy azt érzed menned kell. Hogy most fel kell állni, itt hagyni mindent és futni. Rohanni és menekülni. Szinte kifutni a világból. Elbújni minden elől. Elfelejteni határidőket, kikapcsolni a telefont, csak bebújni a meleg ágyba egy jó könyvvel, és semmivel nem törődni.

Ilyen menekülésem volt nekem csütörtökön. Egészen Kisvárdáig szaladtam, és nem is tértem vissza a "valóságba", csak tegnap. 5 nap a családi fészekben, visszabújva a csigaházba, teljes elszigeteltség, csak színtiszta töltekezés.

Amikor az ember így teljesen egyedül marad önmagával, akarva-akaratlanul is elkezd járni az agya. Gondolkozik a múlton, a jelenen, a jövőn. Hogy mit és hogyan tett/tehetett volna/ fog tenni. Nem mindig szeretek önmagammal egyedül maradni. Ilyenkor vagyok a legsebezhetőbb, a legkevésbé erős. Mert ki előtt legyen önmaga az ember, ha nem saját maga előtt?

És amikor végre kibújok a csigaházból, és erőmön felül visszamászok a valóságba, olyankor mindig rájövök, hogy megint feleslegesen menekültem. Mert semmivel sem vagyok előrébb, mint azelőtt...

K.



A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

  1. Kedves Eszter!

    Mivel ez egy elég régi cikk nem tudom hogy ez az állapot fent áll e még de egy valamit tudok és azt nagyon jól: Én Soha nem menekültem el a gondok elől hanem megoldottam őket! Ez így volt ezelőtt 5 évvel és most is! Nem tisztem megmondani senkinek ki hogy intézze a dolgait meg nem is akarom de szerintem sokkal menőbb az aki oda áll és fogcsikorgatva megoldja amit meg kell!

    Senkinek Se adatik meg hogy ha elmenekül a problémái elől azok megoldódnak azok ott maradnak! De szerintem nem írtam semmi újdonságot számodra!

    Maradok Tisztelettel!

    Üdv!

    Szabolcs

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik