Eszter és az edzés

Elnézést kérek azoktól, akik már esetleg unják a fogyókúrás, edzős posztjaimat, de muszáj vagyok megosztani ezeket folyamatosan, hogy valamilyen visszajelzést kapjak. Vagy hogy egyszerűen csak úgy kiadhassam magamból.

Mert mennyire jó is lenne, ha a fogyás is úgy menne, mint az írás, nem? Gondolnánk egyet, vennénk egy papírt, lerajzolnánk magunkat vékonyan, és voila! Kész is! Egy remekbe szabott soványság rendel!

Soványság. Ugyan. Nem sovány akarok én lenni, hanem.... Nem is tudom. Csinos. Emlékszem, a középiskolás, kézilabdázó énem 55 kg-ot nyomott. Mindig is volt egy icipici pocakom, ügyet sem vetettem rá.

Aztán beütött a crach két év múlva: egy csúnya szakítás eredményeként először csak alkohol+dohányra cseréltem az étrendemet, majd amikor ezt már meguntam, akkor arra, hogy reggelire csokoládé+ital+dohány, aztán estig semmi, aztán éjszaka meg kényszer zabálás. Nem is csoda hát, hogy hip-hop felszaladtak rám a kilók. Amivel nem is lett volna oly' nagy probléma, hogyha foglalkoztam volna a talpra állásom után magammal. De nem tettem. Még lejjebb csúsztam...

Most, 24 évesen nőtt be annyira a fejem lágya (és érzek annyi fenyegetést a nyakamon), hogy úgy döntöttem, ez nem mehet így tovább. Ahogy egy barátom mondta: Az életünk háromnegyedét azzal töltjük, hogy leromboljuk magunkat. Egy negyedét meg azzal, hogy ezt a folyamatot visszafordítsuk. 


Hát én nem hagyom, hogy az életem háromnegyede rámenjen erre. 
Nagy levegőt vettem, és belevágtam a diéta+edzés kombóba. Aminek őszinte leszek a diéta részét nehezebb tartani. De hát, senki sem tökéletes. Aki viszont mégis, az legyen szíves írja meg nekem, hogy csinálja!

Kosztercsi


A kép forrása: Pinterest

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!