"Hol van az a mindig sóvár régi láz?"

Már két évvel ezelőtt írtam arról, hogy mennyire öregnek érzem magam. Ez sajnos azóta sem változott, sőt, egyre csak rosszabb lett! Olyannyira, hogy rengeteg dologban érzem, hogy nem megy már úgy, mint annak idején....

Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy

"Hol van az a mindig sóvár régi láz?"

1. Miért nem megy már a korán kelés?  

Régen sem voltam az a KeljfelJancsi, de a kötelezettségemnek eleget téve, szorgalmasan keltem, hogy beérjek az első órára. Mára a 10-kor nyitó munkahelyemre is alig-alig érek be... (És a szomorú az egészben, hogy ezen az sem segít, hogyha már kilenckor ágyba kerülök. Mármint este...)

Ez a kép Az alvás művészete 4+1 pontba szedve című írásomból való 


2. Hova tűnt az ivóbajnok?  

Hazudnék, ha azt mondanám kiscsikó koromban nem jártam bulizni. Sokszor saját felindulásból, aztán egyre többször meghívásos alapon. Ugyanis egy idő után a fiú barátaim rájöttek, hogy zseniális látványossága vagyok a pénteki éjszakának. Ugyanis nem volt ital, ami kifogott rajtam. És sajnos mennyiség sem. Kétszer és háromszor annyit tudtam inni, mint férfi társaim. (Jó tudom, ez nem büszkeség, de akkoriban azért elég kemény volt...) Arról ne is beszéljünk, hogy a macskajaj fogalma nem szerepelt a szótáramban!
Na és ma? Egy-két pohár bor után fejfájással kelek másnap. A hányingerről meg már ne is beszélgessünk.

A kép a Majdnem bordal című versemhez készült 

3. Hogy lehet többet hízni, mint fogyni? 

Régebben nem edzettem, nem figyeltem a kajámra, csak eljártam a heti két tesi órámra, és a heti egy kézilabda edzésre. Ennyi. Ma meg? Kalóriaszámlálóval és jógamatraccal kelek és fekszek, és mégsem közelítem meg az akkori súlyomat! (De még nem adtam fel.. sőt.)

A kép a Fogyókúrán innen és túl című írásomból való


4. Fájdalom?! Fájdalom, mindenütt!

Amikor annak idején egy-egy edzés után arra panaszkodtam Apának, hogy mennyire fáj a derekam, mindig azt válaszolta: "De hát nincs is derekad még!". Akkoriban kikértem magamnak ezt a mondatot. De a 6 évvel későbbi Eszter, már köszöni szépen, de érzi a derekát. Meg a nyakát. És a vállait. Tehát ezt a fránya ülő munkát...



Tehát kedves olvasó, elmondhatjuk, hogy 2 évente súlyosan romlik az állapotom... Mi lesz velem 30 évesen? Járókeretem lesz? 



K.

A képek magánarchívumból valóak.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!