Tavasz van!


Forrás: unsplash.com

Ez a tavasz mindig a miénk lesz! - mondtad, majd másnap szakítottál velem, és soha többé nem láttalak.
Vagyis ez nem igaz. 
Láttalak októberben, és boldogan konstatáltam: győztem. 
Bár mindenki azt hiszi, a szakításoknak nincsenek győztesei, és vesztesei, de ezzel tulajdonképpen csak a vesztesek nyugtatják magukat. 

Ha ezt egy idegentől olvasnád, azt mondanád: milyen gonosz. 
De mivel ismered a történetet, azt mondanád: sajnálom
Ezt sokszor mondtad. A tavasz mellett ez volt a kedvenc szavad, az utolsó egy hétben. 
S aztán az "örökkében", amiben azóta sem élünk. 

Majd, ha jön a tavasz, minden más lesz! - mondtad, és mégis visszamentél hozzá.
Ahhoz, akitől hozzám menekültél.
Én pedig ott álltam, és olyan becsapva éreztem magam, mint még soha,
És akkor, ott, életemben először mindennél jobban utáltam a tavaszt. 

Új kezdet, kikelet, meg a többi baromság, ez a tavasz, azt mondják. 
De nekem még mindig görcsbe rándul a gyomrom május elsejétől, amikor azt hittem virágot hozol nekem, de csak az elbocsátó szép üzenet volt a zsebedben. 

Azt hiszem ott törtem össze annyira, hogy még mindig hiányoznak darabjaim. 

De valahol mégis igazad volt. 
A tavasz egy új kezdet. Hiszen minden tavasszal azt érzem, még erősebb vagyok, mint előtte. Hogy talán egy szép napon az én szívemen is nő új virág, és tényleg boldogan fogom azt mondani: 

Tavasz van! 

Kosztercsi

Ez szólt, míg írtam: 🎧 

Amúgy követsz már Instagramon? Ott olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legjobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇
Na és Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet. 👇



 

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

"Hé! Nem azt a lányt húztad jobbra Tinderen?"