A karácsonyi ajándék halogató 5 pontja

Sajnos én is az a típus vagyok, aki az utolsó utáni pillanatban még ajándékot farigcsál, csomagol, vagy 24-én 4 óra előtt öt perccel még a boltban toporgok: "mit vegyek, mit vegyek" mondattal a fejemben.
Nem tehetek róla, egy halogató vagyok...
De miért is történik ez?

1. Mert lusta vagyok:


2. Mert nagyon nehezen találom meg a megfelelő ajándékot:


3. Mert soha nincs elég időm:



4. Vagy épp le vagyok égve:




5. És ha megvettem, akkor is félek, hogy mellé fogok:



Jó készülődést nektek!


Kosztercsi


A gifek forrása: giphy

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik