Tűzriadó-terv

Tegnap hajnal túl sokáig voltam fent. Egyrészt a beadandóim hadát csináltam, másrészt meg 3 energiaital, és egy kávé éktelenkedett a szervezetemben. Ezért hát csak forgolódtam az ágyban kicsiny koli szobámban, és azon gondolkodtam, ha tűzriadó lenne, és közölnék, hogy ez bizony nem gyakorlat, akkor mit mentenék?

Először gondolkodnék, hogy vajon igaz-e:


Ha ez beigazolódik, akkor az értékeket:


Eperellát, kedvenc kis alvós plüssömet:


A naplómat:



(tudom, stréber vagyok) A jegyzeteimet:



A baglyos táskámat:



És végül a fülbevalóimat:


Aztán tűznék a fenébe:




Na és ti? Ti mit menekítenétek?


Kosztercsi
A gifek forrása: giphy

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik