Répaburger - KosztercsiKolisKonyhája #KKK

Ahogy néhányan már tudhatjátok, ha követtek Instagramon, életmódváltásba kezdtem. Az edzés mellett az étkezésemre is nagyon próbálok figyelni. Na, de nem a klasszikus csirkemell-rizs diétát nyomom! Próbálok színesen (szó szerint), és változatosan enni. A húst nem teljesen, de elég erőteljesen mellőzöm az életmódomból, ami már teljes 5 kiló mínuszban látszik meg. Igenám, de ettől függetlenül baromi nehéz a húsmentes élet, hiszen ha jobban végig gondoljátok, a legtöbb kajánkban megbújik valahol. Ilyenkor lép színre a kreativitás, és egy kis plusz meló:
ebből született a répaburger!



Répaburger 

      Hozzávalók: 

  • 4 db répa
  • 1 tojás
  • némi zab
  • bors
  • szárított petrezselyem
  • olíva olaj
  • magvas buci
  • krémsajt (laktózmentes)
  • sajt (laktózmentes)
  • előre csomagolt saláta
A 4 db répánkat szépen tisztítsuk, mossuk meg.



Ezután reszeljük egy nagyobb tálba, hogy könnyebb legyen majd a kis "húspogácsák" összekeverése.
(Én nem csepegtettem le, mert nagyon egészséges a répa leve, és amúgy is nagyon szeretem, viszont ez a formába gyúrásban nagyban megnehezítette a dolgom. Úgyhogy ha szép kis pogácsákat szeretnétek, akkor nyomkodjátok ki a levét!)



Ha ezzel megvagyunk, adjuk hozzá a tojást, majd öntsük hozzá a zabot. Én olyan két maréknyit adtam hozzá az aprószeműből. Kezdjük el gyúrni, mint bármilyen tésztát.



Keverjük jól össze majd adjuk hozzá a fűszereket.


A masszánkból válasszunk le kis gombócokat, és gyúrjuk őket "húspogácsa" alakúra.



Az olajat hevítsük fel, majd rakjuk fel a pogácsáinkat. 



Ha készen vagyunk, vágjuk fel a bucit, kenjük meg mindkét felét krémsajttal, és helyezzük rá a kis pogácsáinkat. (Én kentem alá egy kis fokhagyma krémet is, mert imádom!)




A pogácsákra kerüljenek sajt szeletek, majd saláta! És voila! Kész is a répaburger!




Jó étvágyat kíván:

Kosztercsi

U.I.: Ha elkészítenéd, feltétlenül küldd el, milyen lett!

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik