Kisasszony vagyok?

Nemrég a Kisvárdai Pepco-ban garázdálkodtunk a családdal, amikor a biztonsági őr, azt mondta: "Egy lufit a kisasszonynak?".

Hazaérve azon gondolkodtam, hogy én nem vagyok kisasszony. (Kicsit talán még hisztiztem is, hogy márpedig, engem senki ne hívjon kisasszonynak!)
Aztán viszont az jutott eszembe, hogy akkor mi a fene vagyok?

Asszony még nyilván nem. Se férjem, se szemfedőm. (Nem. Hazudtam. Szemfedőm legalább van.)

Anya sem vagyok, nyilvánvaló okokból kifolyólag.

Gyerek sem vagyok már, de felnőttnek sem érzem magam.

A "Hölgyem" meg olyan sznob kifejezésnek tűnik, hogy csak a leírásától felállt a szőr a hátamon!

Szóval 25 évesen ülök egy irodában, egy laptop mögött, és azon agyalok, mi rám a  megfelelő kifejezés. De ha őszinte akarok lenni, nincs ilyen. Inkább ne hívjatok sehogy.

Vagy ha nagyon akartok, akkor legyen a Kosztercsi.


Ez a legkisasszonyosabb képem... 
A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!