Nekem a slam...

Nekem a slam, a meleg üdvözlés, amikor megérkezem egy fárasztó nap után.


Nekem a slam a gyors Jó, hogy látlak! a rendezvény előtt.



Nekem a slam az idegőrlő várakozás, a szövegek alatt.



Nekem a slam a szívem dobogása, miközben a színpadon állok.


Nekem a slam a fura póz, amit a szöveg közben veszek fel.


Nekem a slam a megkönnyebbülés cigarettája, miután mindent elmondtam, ami bennem volt.


Nekem a slam az öröm, a szeretet, és az örök barátságok.


Nekem a slam az ováció, egy győzelem után.


Nekem a slam, maga a Debreslam. És rohadt hálás vagyok, hogy tagja lehetek ennek a csapatnak!



Neked mi a slam poetry? Írd meg nekem itt kommentben, vagy valamelyik platformon!

Köszönöm, hogy elolvastad!

A slam poetry összes szeretetével,

Kosztercsi

A képek forrása: Debreslam Facebook oldal, Szabó Lóri és Rena Photo

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat 👇



Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel 👇


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!