Más tollá(ból való)val ékeskedés - kvcsms

Van egy számomra nagyon kedves személy, aki néha-néha írásra adja a fejét. Most is így tett! Fogadjátok szeretettel:

Nem beszélünk többet


Nem igazán hiszek az igaz szerelemben
Legkevésbé sem jin-jang elméletben
Most mégis itt állok, belédesve
S zavartan a tekinteted keresve

Vallok most szerelmet drága mátkám
De időközben előbújik belőlem a sátán
Mert tudom, hogy szíved máshoz láncoltad,
És talán erre nincs bocsánat

Hogy még így is kellesz, hisz SZÜKSÉGEM VAN RÁD
Bárcsak elhallgattatnám a szád
Egy gyöngéd de érzelmes csókkal.
Tudod, sose találkoztam hasonlóval.

Percenként megnézem, hogy írsz-e
S ekkor bevallod: miattam sírsz, mert
A szavaim talán célba találtak
De ez is csak része e hatalmas talánynak.

Azt hiszem, ÉN JOBBAN BÁNNÉK VELED
Úgy, ahogy régebben te is tetted
Pátyolgattál, szeretgettél, mellettem álltál
Ideje, hogy most mindent visszakapjál!

Köszönöm, hogy általad megismertem magam
És a segítségeddel ledöntöttem képzeletbeli falam
Csak miattad lettem nyitottabb mindenre
És itt, most, esküszöm az élő Istenre:

Ha Te nem lennél, sehol se tartanék
És egy nap elfogy a rejtett tartalék
Az erőmből, ezt segítesz mindig pótolni
Azt hiszem, emiatt fogok neked behódolni.

Mielőtt eltűnök egy valamit tudnod kell!
Mindenféle túlzás nélkül, teljes őszinteséggel
Amíg élek, MINDIG SZERETNI FOGLAK
Örökre a szívem legszebb zugába zárlak!

kvcsms



A kép forrása: freepik.com

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!