Ha bárki lehetnél- interjú a barátaimmal

Nem hiszek abban, hogy az ember véletlenül lesz jóban azokkal, akiket a barátainak nevezhet idővel. Az én barátaim mind-mind olyan egyéniségek, akikkel csak jókat lehet beszélgetni, akik mind-mind egy-egy csodái az életnek.
Nekik tettem fel azt a kérdést, hogy ha bárkik lehetnének, kik lennének. Nézzük a válaszokat:



F. barátnőm, mindig is az a kicsit a múltban ragadt, nagyon tökös, de mégis ízig-vérig nő volt. Talán pont ezért lettünk jóban. Kicsit mindig olyan akartam lenni, mint ő, de mivel "magam mellé vettem", így nekem már nem kellett olyannak lennem.


Ha bárki lehetnél a világon, ki lennél?

Az ördög


Miért?

Mert mindig ő nyer!

"Mert mindig ő nyer." Akarhatna ettől jobb dolgot magának valaki? Az örök nyertes szerepe rendkívül csábító lehet! Ezek szerint F. is erre vágyik...



B. barátnőmet még egészen kicsi koromban sodorta mellém az élet, és aztán mint egy szép, kék vízi tenger, egyszer csak eltüntette, majd dagály idején újra elém lökte. S mostmár masszív három éve nem rejti el a szemem elől. Valószínűleg azért, mert egy kicsit ő az anyám, az apám, és a testvérem is. Ő a következőt válaszolta a kérdésemre:


Ha bárki lehetnél, ki lennél?

Bárki, akinek sok dellája van. Mondjuk te. :D
Vagy Andy Vajna
Vagy Mészáros Lőrinc

Aztán, amikor egy kicsit megemberelte magát, és komolyan átgondolta, így döntött:

Barbi lennék
Bármennyire is üszk egy magyar zenekarért rajongani



Barbi? A Blahás?

Aha, Schobochler



Feltettem a bűvös kérdést a KEXX családomnak is, ugyanis ki tudna filozofikus kérdésekre jobban válaszolni, mint egy ember, aki az underground szerelmese.
Ö. válasza: Én. xD
Míg J. nagyon kedveskedve a következőt írta: Csak egy napra lehetnék Kosztercsi...😍😂
Sz. barátom magához híven: Egy tiszavirág 😂😂
Sz. barátnőm : Dédim, mert  9 gyereke van és mert a férjét elvitték a háborúba, de megszökött és mert ezt mind túlélte, szépen felnevelt mindenkit és a dédunokáit a mai napig imádja.


D. barátnőmet csak Jinnek szoktam becézni. Ő az az életemben, aki a tökéletes ellentétem, és ő az egyetlen, akinél igaznak tartom az "ellentétek vonzzák egymást" mondást. Én vagyok a lezüllölt, alkoholt fogyasztó, életet igenlő hangos művész, ő pedig az óvónéni, aki mindig próbál engem a megfelelő útra terelni.

Ha bárki lehetnél a világon, ki lennél?

Önmagam. Nem cserélnék senkivel sem. 

Miért?

Azért mert valakinek több pénze van, vagy úgy tűnik, hogy minden tökéletes körülötte, általában csak színház. Azokban a ritka esetekben, amikor ez a valóság és nem csak a felszín, akkor megdolgozott/ megdolgozik érte, mert magától senki nem kap sok pénzt, boldogságot, szeretet és igaz barátokat. Tőlük nem irigylem, mert bizonyosan megérdemlik azt az életet. Ugyanúgy ott van előttem is a lehetőség, hogy ezt megteremtsem magamnak. Mindenki a maga életének a kovácsa. Híres emberrel meg eszembe nem jutna cserélni. Sem az ő pénze, sem a barátai, sem a magánéleti dolgai, sem a fényes esték, milliós órák, házak, kocsik, telefonok nem kellenének. Az nem maga miatt van, hanem a közönsége miatt. Nekem erre nincs vágyásom. "Röviden" ennyi.


R. nehéz eset. Nem akartunk barátok lenni. Tényleg nem. És igazából minden körülmény ellenünk szólt. De hát ugye a sorsnak nem lehet parancsolni. Így mégis jóban lettünk, és azóta én vagyok a legboldogabb ember a világon, hogy egy ilyen értékes ember barátságával lettem gazdagabb.



Ha bárki lehetnél a világon, ki lennél?
Hmmm ez megfontolandó 

Hugh Hefner 20 évesen a jelenlegi vagyonával 

Ő pedig ezek szerint Hugh Hefner vagyonával lenne gazdagabb.


M.-mel már majdnem egy órája beszélgettünk, mikor bemutatkoztunk egymásnak. Nem volt szükség nevekre, se életkorra, semmilyen adatra, mert az egyértelmű volt, hogy ez barátság első látásra. Ő a kérdésemre azt válaszolta, hogy Johnny Deep lenne. A miért kérdésre pedig a következőt felelte:

Nem tudom, én igazából szeretek saját magam lenni, de Johnny egy igazi életművész azért...

És ki az, aki nem szeretne egy kicsit az életével zsonglőrködni egy magasan kifeszített kötélen? ű


TA. hisz abban, hogy minket a végzet sodort egymás mellé. És ha megnézem az életutunkat, egyre biztosabb vagyok benne én is. Ugyanis bármilyen rendezvényre jelentkeztünk, segítőnek, vagy akár dolgozónak, valahogy mindig egy csapatba kerültünk. Pedig nem szerettünk egymást. Nagyon nem. Ő nagyképűnek tartott engem, én nemtörődömnek őt. Aztán annyiszor kellett együtt dolgoznunk, hogy egymásba szerettünk. És a szeretet azóta is tart. Ő tanít engem a spiritualitásról, én meg próbálok tökéletes tanítvány lenni. Pontosan emiatt nem lepődtem meg a válaszán:

Ha bárki lehetnél a világon, ki lennél?

Hmm

A legjobb verziója önmagamnak

R. az egyik meleg barátom. Nagyon szeretem, de a legnagyobb hisztérika, akit csak ismerek. Csípős humora miatt tartom magam mellett, meg mert kicsit olyan, mintha az öcsém lenne. Először azon poénkodott, hogy írjam azt, hogy a meleg fiú hetero akar lenni, mert azt zabálja a nép. De inkább válaszolt:

én már megszoktam ezt az undorító testet

próbálom rendbe tenni

Aztán, amikor megkértem, hogy egy kicsit vegye komolyabban, gondolkozzon el, azt válaszoltam:


egy madár lennék amúgy most
hogy szabad lehessek
és repülhessek
mondjuk egy sas

jobb lehet az égben, mint a földön

És mennyire igaz, hányan vágyunk a szabadságra. Arra a feltétel nélküli lebegésre, amit egy madár átélhet.


Cs. egy érdekes eset. Középiskola óta ismerjük egymást, de igazán jóban az egyetem alatt lettünk. Most pedig már ott járunk, hogy ölnék érte. (És csak remélem, hogy ő is értem.) Amit a legjobban szeretek benne, az talán a humora. Amit mi sem bizonyít jobban, mint a kérdésemre adott válasza:


Ha bárki lehetnél a világon ki lennél?
Batman



T. a legjobb barátom. Ha ő lenne, már rég nem lennék ott, ahol. Nem az lennék, aki. És sokkal kevesebb lennék. Amit tudni kell róla, hogy 3 dolgot imád: a családját, a barátait, és saját magát. De nem azon az idegesítő módon, hanem annyira, amennyire egy ember imádhatja saját magát. Így nem lepődtem meg a válaszán:


Ha bárki lehetnél a világon ki lennél?


Én saját magam 

Mert igazából, ha végig gondoljuk, tényleg ez a lényeg. Hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben, és hogy elégedettek legyünk saját magunkkal. Aztán ha néha kikacsintanánk, az sem bűn. Csak tudjuk, hogy mi kik vagyunk, és hogy honnan jöttünk. Na meg hogy vannak körülöttünk olyan emberek, akikre mindig számíthatunk, még akkor is ha egy cikkhez kell téma!

Ti ha bárkik lehetnétek, kik lennétek? Írjátok meg nekem!


K.

A kép forrása: www.theodysseyonline.com


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!