Nagysága és a fröcsögő emberek

Ma nagyságának hívott egy néni a postán. Azt mondta: "Még az a nagysága is idevár."
A hangja tökéletesen át volt itatva gúnnyal és rosszindulattal, pedig a sorszámom szerint utána jöttem.

Soha nem értettem az örök elégedetlen embereket. Engem sem vet szét az öröm, hogy a kreatív munkám helyett a Főgáznál kell sorba állnom, de próbálom javamra fordítani. Mondjuk azon gondolkozok, mit csináljak még a héten. Vagy hogy milyen programokkal tehetném jobbá a szervezetemet. Figyelek és agyalok. És nem arra pazarlom a drága időmet, hogy zsörtölődöm.

Szokták mondani, hogy öreg korára zsémbes lesz az ember. Szerintem ez nem igaz. Az én Mumim is átélt szörnyű dolgokat, őt is megrángatta az élet, mégsem jár fröcsögni a Postára.

(Ezt amúgy várakozás közben írom, amikor is a néni elkezdte magyarázni a mellette ülőnek, hogy ez a kormány miatt van. Minden miattuk van.)

Hogyan válik valaki ilyenné? Ha csak nem ilyen volt eredetileg is. Rosszindulatú, türelmetlen, mérgezett.

Mérgezett lélekkel spricceli magából a további mérget, partnert keresve a fröcsögésben. És általában talál. A nagy számok törvénye alapján ha tíznél több ember várakozik valahol, abból kettő biztos, hogy fröcsögő.

Alig várja, hogy kilépjen otthonról és egy kicsit mondhassa a magáét publikusan is.
Mert a fröcsögőket ez élteti: a publikum.
A publikumnak meg egy dolga van: elviselni az ilyen embert.

K.


Update: Mire végeztem az írással már üvöltött a néni : "Megyek a polgármesterhe'! Majd én megmondom neki... Nem fog itt velem senki sem cicózni!"

Update2: Voltak, akik neten bejelentkeztek előre. Azokat pécézte ki:
"- Maguk meg legközelebb ne foglaljanak azon az izén.(Internet) Jöjjenek ide, és húzzanak sorszámot!
- Hölgyem én bezártam a boltom, azért hogy ide jöhessek ma.
- Szarok a boltjára! "

(Itt már nevetek, és elengedem ezt az egészet.)

Update3: A néni azért jött, mert 16 forinttal többet számláztak neki, mint az előző hónapban... Kész. Vége. Ennyi...

A kép forrása: freepik.com

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik