Eső

Egész eddigi életemben úgy gondoltam, hogy az eső rossz dolog. Hogy csak tönkre  teszi a napjaimat, mert megint gumicsizmát és esőkabátot kell húzni, elázik a hajam, és amúgy is olyan szomorkás az idő.

Ehhez képest életem legnagyobb napjain mindig esett. Államvizsga napján, a nyelvvizsgámkor, az összes állásinterjúmon.

Arra kell rájönnöm, hogy igazából ezek a napok, egyfajta jelzésértékkel bírnak. Emlékeztetőt adnak.
"Megvan a nap, amikor viharra ébredtünk, és annyira zuhogott. Akkor államvizsgáztam. Ötös lett."
 "Emlékszel arra a júliusi napra, amikor leszakadt az ég, és még jég is esett? Aznap nyelvvizsgáztam. Meglett."
"Hú, az a nap, amikor arra a hatalmas dörgésre keltünk! Szarrá áztam aznap. De a munkát megkaptam!"

És ezek azok a napok, amikért megéri élni. Mert rá kell jönni arra, hogy az eső nem befolyásolhatja a dolgok alakulását. Az eső csak úgy esik, és kész.

És ha már így alakult, miért ne tapicskolhatnánk abban az átkozott gumicsizmában a pocsolyákban? Végülis azért van, nem?

K.



A gif magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik