Tinder újra és újra

Úgy tűnik, hogy a Tinder tényleg egy soha ki nem fogyó téma kút. Legelőször típusokra osztottam a felhasználókat, aztán a törlés utáni újra telepítést elemeztem, majd posztoltam az általam legviccesebbnek tartott profilokat, leírásokat.

Amikor Pestre költöztem, a legjobb barátnőm vőlegénye töltötte le, mondván:
"Milyen jó buli lesz, játszani ezzel!"
3 óra jobbra-balra húzgálás után, megveregette a vállam, és elismerte, hogy nem csak a hihetetlen magas elvárásaim miatt vagyok egyedül, hanem tényleg elég fura a felhozatal.

Arról már a Facebook odalamon írtam, hogy mennyire zavarba ejtő volt, amikor egy olyan fiú jött velem szembe, a barátnőjével kézen fogva, akivel azelőtt este matcheltünk...

Úgyhogy újra elindulva ezen az élményekkel tűzdelt úton úgy gondoltam, újra elhozom nektek a kedvenceimet:

I. Antonio


Antonio, aki igazából nem párt keres, csak új "pácienseket" a tetkó szalonjába. Menő marketing Antonio, megy a szívecske!

II. Ádám

Ádám még a hagyományok híve! Mondjuk nem tudom hova írjam a jeligés válaszomat, ha nem matchelünk... 🤷‍♀

III. Bence

Hát jó. Ha nem, hát nem. De csak azt nem értem, hogy akkor miért van itt fent? 

IV. Péter


Mondjuk, ha Péter is ennyire bizonytalan saját magában, akkor én hogy legyek biztos abban, hogy merre húzzam?

V. Ádám
Ádám egy f*sza gyerek. Nem kertel. Ami a szívén, a száján! Kőbányai, Dopeman, és Jimmy rajongó! Ja meg fullra alkoholista! Hát kívánhat egy nő ettől jobb partit magának?! (Amúgy erős a gyanúm, hogy ez az Ádám megegyezik a második Ádámmal... kis cseles...)

VI. Zoltán

Zoltán nem szarozik. Az élvezetnek él.  És arra használja az alkalmazást, amire eredetileg kitalálták... Szép.

VII. A leírások császára

Ezt Bella barátnőm küldte. Szerintem zseni. Bob az ezermester, személyesen. 

VIII. Soma


Soma, a régi öreg klasszikussal hódít. Mondjuk, hogy mekkora siker rátája van, azért arra kíváncsi lennék. 

XI. És végül: A rendszerüzenetek gyöngye


Azért a felhasználók mellett, a rendszer is tud nagyon vicces lenni. Kicsit saját maguk simogatásának tűnik, de na... Néha őket is meg kell simogatni.


Ezek jelenleg a legviccesebb Tinder posztok. Ha neked is van, elrejtve a telefonodon egy-két ilyen screenshot, ne tartsd magadban, küldd el nekem! 

Kosztercsi


A képek magánarchívumból valók.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik