Tinder meglepetés

Sokszor írtam a Tinderről. Tényleg. Azzal kezdtem, hogy górcső alá vettem a típusokat, de volt, hogy már feladtam, és letöröltem.

De valahogy újra és újra visszatérek a cyber randi térbe.

Most a mindenki által ismert utálokazünnepekalattegyedüllenni érzés kerített hatalmába, és úgy gondoltam, adok még egy esélyt a Tindernek. Nem biztos, hogy jól tettem...

Édes fiúból rengeteg van, de még mindig tartja magát a "fitt vagyok és kigyúrt" kategória, és az elmaradhatatlan " a macskám legalább olyan cuki, mint én". Szépszerível vannak azonban olyanok, akik valószínűleg, még nagyon az elején, a Tinder Magyarországra érkezésekor csinálták a profilt, hiszen olyan életlenek a képek, hogy nem tudom kivenni, hogy a képen 4 férfi van, vagy egy motorháztetőre kötözött szarvas...

Most mégsem ezekről szeretnék írni. Hanem azokról a figurákról, akik a legnagyobb trollok a randi appon. Azokról, akik kamu profilt készítve várják a nőket.

Vegyük őket szemügyre:

I. Dávid, 27

Dávid a lábfétises lányok legfőbb kiszemeltje lehet. Fogalmam sincs, hogy ezt a profilt, ki húzza jobbra, de ha valaki találkozna vele, és matchelnének meséljen!



II. Ákos, 28

Ákos azoknak a lányoknak akar kedvezni, akiknek a kedvenc terepük az iskolapad. Azt nem tudjuk, hogy ezt randi helyszínnek szánta, vagy ilyen fapofa...


III. Alex, 24

Alex tökéletesen kimeríti annak a fogalmát, amit ma posztoltam a Facebookra. Nézd meg itt, hogy ne kelljen kifejtenem. 


IV. Gábor, 28

Gábor az igazi férfi, aki a szenvedély homályába burkolózik! Hölgyeim, ez nem csalás, nem ámítás! Az úr tényleg ezzel a képpel hódít!


V. László, 24

Lászlónak valószínűleg az a mottója: Hogy az élet egy játszma! A kérdés csak az, hogy királynőt, vagy parasztot keres!



VI. Valódi Ember, 27

Az abszolút favorit, a Valódi Ember, aki elnyerte az Életem Tindere címet! Remek közös program lehetne a közös uszodábajárás, a levegő terápia, vagy közös akvárium lízingelése.


Ezek az én kedvenc Tinder meglepetéseim! Ha Te is találtál már hasonlót küldd el nekem!

Kosztercsi

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!