Kérdőív interjú velem 4. rész

Történt, hogy egy nagyon kedves barátnőm a projekt munkájához kért segítséget. Olyan egyetemistákat keresett, akik szívesen kitöltenék a kissé - eléggé - személyes kérdőívét.

Én is a kitöltők között voltam, és a válaszok olyan őszintére, és néhol terjedelmesre sikerültek, hogy úgy döntöttem annak érdekében, hogy még jobban megismerjetek, megosztom veletek itt, 5 részletben. Csak hogy ne legyen annyira tömény!

Vágjunk is bele!

16. Milyen a szüleid munkához való viszonya, hozzáállása? Milyen példát állítottak eléd gyermekkorodban?

Mindig keményen küzdöttek az álmaikért! És a legszebb az, hogy ezt a mai napig produkálják! Apukám 51 évesen kezdett angolt tanulni és egy fél év múlva alapfokú nyelvvizsgát tett!
Anyukám olyan képzésre jár, ahol már ő tanítja a többi tanárt!
Soha nem adják fel! És ezért vagyok a leghálásabb, hogy ezt örököltem tőlük! 

17. Párkapcsolatban élsz? Ha igen, mióta és mik a hosszú távú terveid a jelenlegi pároddal? Ha nem, mit gondolsz minek kellene megváltoznia, hogy ez másképp legyen?

Nem élek kapcsolatban. Kicsit bánom is... De hogy minek kellene változnia?
Kellene egy kis idő! Egy kis idő megállni, és megismerkedni valakivel!

18. Véleményed szerint mik a külső és belső feltételei egy kapcsolat fenntartásának?

A feltétlen bizalom, a hatalmas szerelem, és egymás támogatása. Ott már rég el van vágva egy kapcsolat, ha számon kérjük a másikat ahányszor későn ér haza a munkából... Úgy gondolom, hogy egy felnőtt kapcsolatban, legyen az bármilyen a támogatás a legfontosabb!

19. Milyen lehetőségeid vannak az egyetemi évek alatt az ismerkedésre?

Az az igazság, hogy a nagy ismertség van, hogy hátrány! Én viszonylag népszerűnek, vagy mondjuk inkább úgy, hogy "ismertnek"  számítok az egyetemen. Ez sült már el balul... De a lehetőségből sok van, csak ezek szerint én nem figyeltem eléggé...

20. Mitől függ, hogy egyetem alatt létrejövő kapcsolat tartóssá váljon?

Nyilván a két emberen. Hogy egyeznek-e az elképzeléseik, hogy egyfelé tartanak-e. Ha nem, akkor egy bizonyos kor után nem is érdemes túlhúzni azt a viszonyt, bármekkora is a szerelem. 

Folytatása következik...

Kosztercsi




Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Fénykép: Tallódi Emese aka Firefox




Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik