Kérdőív interjú velem 1. rész

Történt, hogy egy nagyon kedves barátnőm a projekt munkájához kért segítséget. Olyan egyetemistákat keresett, akik szívesen kitöltenék a kissé - eléggé - személyes kérdőívét.

Én is a kitöltők között voltam, és a válaszok olyan őszintére, és néhol terjedelmesre sikerültek, hogy úgy döntöttem annak érdekében, hogy még jobban megismerjetek, megosztom veletek itt, 5 részletben. Csak hogy ne legyen annyira tömény!

Vágjunk is bele!

1. Hol születtél, hol nevelkedtél gyerekkorodban? 

Kisvárdán születtem, Szabolcs megye szívében, és a gyerekkoromat is ott töltöttem, hála a jó Istennek ugyanabban a házban, amiben az anyukám is felnőtt.

2. Hogyan éltetek akkoriban, milyen volt a viszony a családtagok között?

5-en voltunk egy háztartásban: Anya, Apa, a Húgom, az anyai Nagymamám és én.
Remek kapcsolat volt mindenki között, őszintén mondhatom, hogy hatalmas szeretetben nevelkedtem.

3. Mi változott az akkori helyzethez képest?

Azóta a szüleim elváltak, és az első mosolyszünet időszakot elhagyva nagyon felnőtt módjára viselkednek. Kedvesek egymással, még azt is megkockáztatom, hogy szeretik egymást, mint ember. (Azért mégis van egy majd' 30 éves múltjuk...) 




4. Milyen érzés volt számodra kirepülni a családi fészekből? Nehéznek vagy könnyűnek élted meg?

Eleinte nagyon könnyűnek tűnt. Az utóbbi időben, ahogy kezd benőni a fejem lágya, illetve egyre többször megtalál az elmúlás kérdése, nehezebben élem meg, hogy keveset látom a családom!


5. Mi a szüleid foglalkozása és legmagasabb iskolai végzettsége?

Mindketten főiskolai végzettséggel rendelkeznek, amit tanító szakon szereztek. Anyukám emellett számos továbbképzésen, és másfajta tréningen részt vett már, számos képzési módszert kitanulva ezzel. Apukám pedig átképezte magát, és jelenleg a katasztrófavédelemnél dolgozik. 

Folytatása következik...

Kosztercsi


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán



Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik