Viszlát 2018! Köszi mindent!

Ebben a rohanó világban szerintem egyre fontosabb, hogy megtanuljunk megállni. Hogy képesek legyünk minőségi időt tölteni saját magunkkal.

Ha őszinte akarok lenni, nekem ilyen pillanat nagyon kevés adatott ebben az évben. Sokat rohantam, sokat dolgoztam, sok veszteség ért, de láss csodát, itt vagyok, és megyek tovább rendíthetetlenül, és hat év után először komoly tervekkel!

De lássuk akkor az összefoglalómat erről az évről, amit ugyan ilyen formában még sosem csináltam, de úgy gondolom éppen itt az ideje!


9 Sister Szombat



6 CSAK Design



2 Nyereményjáték



3 Együttműködés
ByAt, Huszti Kitti, ChariszM



63 Poszt
(ezzel együtt)



80 ezer feletti megtekintés



1214/ 1148 Követő (FB/Insta)



7 Slam verseny


220 Kép a Facebokon


130 az Instán


Kaptam 1 kiskutyát, 353 kilométert mentem csak azért, hogy lássam a kedvenc énekesnőmet élőben, 3 vlogot készítettem, amiből 0 készült el. 😅 (Ezt majd az új évben orvosoljuk!) Több ezer kilométert utaztam, és közel 2000 emberrel találkoztam. 25 éves lettem, a húgom 18, a köztünk lévő 7 év még mindig nem csökkent!
2 füzetet írtam tele, és körülbelül már 50 tervem van az új évre!

De a legfontosabb a végtelen szeretet, amit tőletek kaptam 365 nap alatt! Nagyon hálás vagyok Nektek! Mindenért! Jövőre találkozunk! ;)

Szeretettel ölel:



Kosztercsi



Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon

Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán



Képek forrása: Saját archívum, freepik.com

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik