Kérdőív interjú velem 2. rész

Történt, hogy egy nagyon kedves barátnőm a projekt munkájához kért segítséget. Olyan egyetemistákat keresett, akik szívesen kitöltenék a kissé - eléggé - személyes kérdőívét.

Én is a kitöltők között voltam, és a válaszok olyan őszintére, és néhol terjedelmesre sikerültek, hogy úgy döntöttem annak érdekében, hogy még jobban megismerjetek, megosztom veletek itt, 5 részletben. Csak hogy ne legyen annyira tömény!

Vágjunk is bele!

6. Befolyásolt a szülői minta abban, hogy jelentkezz felsőoktatásba? Ha igen miért, ha nem miért nem?

Körülbelül 5 éves lettem, amikor a szülinapi zsúromon kihúztam egy stokit a szoba közepére, és elüvöltöttem magam: "Ti mind hülyék vagytok, és én sosem leszek tanár!" Akkor nagyon leszidtak érte, de egy pár éve közölte Anyukám, hogy milyen büszke volt már akkoris rám.
Tudniillik nálunk a családban mindenki tanár: nagymama, nagypapa, anya, apa, keresztanya, keresztapa, sőt azóta az unokatestvérem is!
Eszem ágában nem volt tanárnak menni! Anya még próbálkozott, mikor a felvételi lapot töltöttem, hogy: "Na! Ilyen ZS tervnek!" Szépen elmondtam neki, hogy az én utam nem ez! És mivel mindig, mindenben támogatott, és hagyta, hogy a magam útját járjam, megértette. És azóta baromi büszke arra, amit csinálok!  

7. Jelenleg milyen szakon tanulsz? Ha ez a mesterszakod, kérlek nevezd meg az alapszakodat is!

Mesterszakon vagyok kommunikáció-es médiatudomány szakon. Az alapszakom is ez volt.

8. Hogy érzed magad az egyetemen? Úgy gondolod, hogy megtaláltad a helyed?

Nagyon szeretem a Debreceni Egyetemet! A mai napig (7 év után) is tartom, hogy életem választása volt! A szak, amit tanultam/tanulok zseniális, és épp nekem való. Ha őszinte akarok lenni, a mesterszakba nem fektettem annyi energiát, mint az alapba, de mellette most már két éve a saját szakmámban dolgozok, ami szerintem felér egy mesterszakkal!



9. Vállalsz munkát az egyetem mellett? Ha igen, milyen munkát végzel és hogyan sikerül összeegyeztetni az egyetemi teendőiddel? Ha nem, mi az oka? Nem vagy rászorulva az anyagi kiegészítésre vagy nincs rá kapacitásod az egyetemi tanulmányaid mellett?

Dolgozom igen, lassan négy éve már. Sok mindent csináltam, de valahogy mindegyik visszafut a kommunikációhoz. Mégiscsak ez az én utam! Az egyetemmel való összeegyeztethetőség iszonyú nehéz. Hiszen mind a két helyen jól teljesíteni megterhelő dolog, de nem lehetetlen!


10. A választott szakmában (amit most tanulsz) szeretnél elhelyezkedni a későbbiekben?

Mindenképpen!


Folytatása következik...

Kosztercsi



Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Fénykép: Fekete Norbert

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik