KEDDvelem- @manna_fta





A KEDDvelem egy új projekt a blogon. Azért hoztam létre, mert szerintem ezekben az időkben, extra inspirációra, motivációra, és jókedvre van szükségünk. Így megkérdezek olyan embereket, akik engem inspirálnak, akiknek a munkásságát sokra tartom!

Ez a sorozat, minden kedden jelentkezik majd!


Az első részben @sorryimveggie válaszolt a kérdéseimre, múlt héten @szandraluca barátnőm.

A héten viszont egy olyan nőnek tehettem fel a kérdéseimet, akit évek óta követek Instagramon, mindig felvidulok, ha látom, és egyszerűen imádom. Nem csak én vagyok így vele. 
Covidról, zenéről, tetkókról és táncról @manna_fta-val!



1.       Mindig is tetoválóművész akartál lenni?
Semennyire nem akartam tetkós lenni, sőt a kérdéstől is feláll a nem létező szőröm, annyira tipik, mert meg kell kérdezni, de KINEK és MINEK?! Nem, nem akartam tetkós lenni, így alakult mert jó vagyok benne és mivel a szakmában vagyok ősidők óta igazából nem is volt váratlan, a buta sztilóra viszont hála nem sokan vannak, sőt mondhatom én vagyok a magyar trash naiv tetkósok koronázatlan királynője! 💋



2.       Mióta csinálod?
Annyira nem izgi. 7 éve van a szalon, 12 éve vagyok a tetkós szakmában. Előtte piercer voltam. 3 éve, hogy tetkózom

3.       Hány mintát rajzoltál valaha?
Rengeteggggget adom az emberek szájába\bőrére a szavakat Manna megmondja, tetkózza

4.       Honnan a tánctudás?
Nem tudok táncolni csak szeretek mozogni. Tininek társastáncoltam, még versenyeztem is... Mára már csak a tükör előtt tekerem magam, hogy mutassam a nagy népnek lehet így is testet fárasztani és endorfint termelni!

5.       Miért kezdtél el napi feladatokat gyártani az Instagram követőidnek? Milyen a fogadtatása?
A feladatok a covid alatt, alap volt, hogy csináljak valamit, ami interaktív, kedves, bárkinek megtehető - elérhető és én is benne vagyok. Minden nap kiteszem, hogy rajzoljanak, firkáljanak az otthon maradtak. Hahhaha! Én ezt tudom most adni az insta haverjaimnak, akik követnek.



6.       Honnan táplálkozik a végtelen optimizmusod?
Nem tudom, szeretek élni, nekem mindig minden jó, még akkor is, amikor nem. És ha ideges vagyok, vagy felhúznak, nekem akkor is jó, mert tetszik, hogy valami épp kizökkent...hogy más van, mint ami. Nekem az a fura inkább, hogy más MIÉRT NEM ILYEN???!

7.       Mivel töltöd a karantén napokat?
A karantént egyre jobban szeretem, sőt imádom, hogy én vagyok a nap főszereplője, a nap hőse, a nap informátora, a nap mindene, és végül a nap befejezője. Tetszik! Nem azért, mert nagy az egóm, hanem mert végre lehet 100 százalékos egóm! Főzök naaaagyon jól és nagyon jókat - eddig 35 év alatt erre sosem volt példa - , olvasok, festek, rajzolok, takarítok, mozgok, növényt ültetek ilyesmik, a lényeg hogy én vagyok és nem szól bele senki .... nagyon élvezem! Nyilván rossz a rengeteg kiadásom, úgy, hogy nem dolgozom, de az, hogy én szerkesztem a napjaim, talán mondhatom azt, hogy MINDENT MEGÉR! 😂



8.       Ha találkoznál a 16 éves önmagaddal, mit mondanál neki?
16 évesen eltört a kezem, lemezelték titánnal, és áprilistól októberig (gipsszel utána is - hagyjuk gyenge nyomi kezemmel) egy mesterséges gipsz kézzel telt a szexi tini életem. Pont akkor, amikor fel kellene fedezned a világot, nekem akkor műtétek voltak, orvosok, fájdalom, gipsz és egy nagy semmi...szóval azt üzenném magamnak, hogy nagyon jó vagy haver, köszi, hogy már akkor ilyen fasza csaj voltál és vetted az akadályokat!


9.       Melyik a kedvenc tetkód, azok közül, amiket magadon viselsz?
Kedvenc tetkóm magamon, 1 szív K betűvel a kutyám emlékére, Mimczától. Magamnak készített térd felirat a térdemre, mit tudom én amúgy mindet imádom! Velük együtt vagyok teljes. Mindet szeretem, egy se legyen ne az én testemen hahahah. Semmit soha nem bántam meg, vagy nem takargatnám! Minden jó így, ahogy van.



10.   Ha tetoválás lehetnél kin lennél, és mi lenne a felirat/minta?

Nem értem a kérdést sem. De inkább mondanám, hogy az tetkóztat aki egy erős egyéniség, aki érzi, aki akarja... Aki nem így érez és vacillál, az menjen a józsefvárosira levesért!
A tetkó ősi, a tied és nem vehetik el, ha valóban végiggondoltad, és olyan a minta. A tied lesz, ez a legmenőbb nekem benne. Emiatt is kötődöm a szakmához, ennél szebbet nem tudok elképzelni. Ember a testével így játszhat és utána az új választott\szépített személyisége nyilvánul meg... Ahh nem is tudom leírni, de szerintem ennél furább, szebb, erotikusabb dolog nincs is talán.

11.  Ki a kedvenc előadód? Melyik a kedvenc számod, amire a legjobb táncolni?
A zene a mindenem, rengeteg kedvenc van: Rolling Stones, Rodriguez, Madonna, Rosalia, Manu Negra, Juno Reactor, Danny Brown, 2live crew, Knife, Vitalic… Ahhh bármi! Minden műfaj jöhet, csapatom rá a ritmust itthon a tükörnél. Hahahhha.
Helló! Akkor el is köszönök! Köszi a riportot! Maradjatok otthon és ha boldogtalanok vagytok, kérdezzetek bele a tükörbe, hogy “Veled meg mi van??! Ez most komoly?” 💋



Jövő héten érkezik a KEDDvelem negyedik epizódja!

Addig is legyetek jók, és csekkoljátok Manna képeit ITT.

Vigyázzatok magatokra!

Mindenkit ölel:

Kosztercsi

A képek Manna magánarchívumából valóak!

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇



Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!